اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خیانت خواص به امام حسن(ع) در نمایش بصیرت عاشورایی به نمایش درآمد

خبرگزاری فارس: با فرا رسیدن ایام شهادت امام حسن مجتبی(ع) آیتم زندگانی ایشان به نمایش‎های آیینی بصیرت عاشورایی افزوده شد.

خیانت خواص به امام حسن(ع) در نمایش بصیرت عاشورایی به نمایش درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مدیر اجرایی ویژه برنامه بصیرت عاشورایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: این نمایش تا پیش از این به شش بخش آفرینش و هبوط حضرت آدم(ع)، غدیر خم و شهادت پیامبر اسلام(ص)، شهادت حضرت زهرا(س)، زندگانی و جنگ‎های امیرالمؤمنین(ع)، واقعه عاشورا و اسارت خاندان اهل بیت(ع) و هجرت و شهادت امام رضا(ع) اختصاص داشت. از شب گذشته نیز آیتم زندگانی و شهادت امام حسن(ع) برای مخاطبان به نمایش درآمد.

حسن بابایی افزود: از آنجا که هدف از این نمایش‎های آیینی بصیرت‌افزایی مخاطبان است، سعی شده است تا حوادث بصیرت بخش زندگی امام حسن(ع) در این آیتم به نمایش درآید.

وی تشریح کرد: ماجرای صلح امام حسن(ع) و خیانت خواص به ایشان، حوادث منجر به شهادت و ماجرای تیرباران پیکر مطهر امام حسن مجتبی(ع) گزیده‎ای از زندگی ایشان است که در این نمایش به تصویر کشیده شده است.

بابایی با اشاره به استقبال مناسب مخاطبان از این نمایش آیینی افزود: ماجرای رحلت رسول گرامی اسلام(ص) و گزیده‎ای از زندگانی و شهادت امام رضا(ع) بخش‎هایی از این نمایش آیینی است که به دلیل تطابق با ایام دهه آخر ماه صفر مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

انتهای پیام/70008/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول