اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نهاوند در مجلس عنوان کرد

تحقق توسعه در گرو تخصیص 30 درصد درآمد هدفمندسازی به تولید

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر 30 درصد از درآمد هدفمندسازی یارانه‌ها به بخش تولید اختصاص می‌یافت قطعاً سرعت رشد و توسعه کشور بیش تر می‌شد.

تحقق توسعه در گرو تخصیص 30 درصد درآمد هدفمندسازی به تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مهدی سنایی بعد از ظهر امروز در جمع رؤ‍سای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان نهاوند اظهار داشت: ایران اسلامی یکی از ثروتمندترین کشورهای خاورمیانه است بنابراین می‌توان با مدیریت کارشناسی شده این ثروت را روز به روز افزایش داد.

وی افزود: از آن جایی که ایران اسلامی دارای نعمت‌های خدادادی بسیاری است بنابراین هر ایرانی حق دارد که در بالاترین وضع اقتصادی و رفاهی زندگی کند که این مهم منوط به وجود برنامه‌‌ریزی برای استفاده بهینه از این نعمت‌ها است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تولیدات نفت و گاز در ایران اسلامی گفت: به لطف خدا کشور ما یکی از تولیدکنندگان محصولات استراتژیک نفت و گاز در جهان است پس باید بیش از گذشته با ارائه طرح‌های ویژه فنی بتوانیم فرآورده‌های نفتی را استخراج و آن را فرآوری کنیم.

وی اظهارداشت: اگر بتوانیم از نفت و گاز محصولات دیگری را تولید و به بازار ارائه دهیم در آن صورت تحریم دشمنان اثری نخواهد گذاشت.

سنایی گفت: وجود منابع طبیعی فراوان و اراضی حاصلخیز از دیگر نعمت‌های ایران اسلامی است که باید مورد توجه ویژه باشد.

وی در ادامه شهرستان نهاوند را قطب کشاورزی و تولیدی محصولات باغی، دامی و شیلات در استان دانست و ابراز داشت: از آن جایی که بیش از 51 درصد از جمعیت شهرستان نهاوند در روستاها ساکن هستند بنابراین این ظرفیت وجود دارد که می‌توان در این بخش توفیقات بسیاری را به دست آورد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه کشاورزان برای اجرای آبیاری تحت فشار برای صرفه‌جویی در مصرف آب‌های زیرزمینی شد و افزود: در این زمینه وزارت جهاد کشاورزی با پرداخت تسهیلات ویژه نقش مهمی در ترغیب کشاورزان برای استفاده از مزایای این طرح دارد.

انتهای پیام/89016/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول