اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

ایران پرچم‏دار حکومت اسلامی در جهان است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: ایران پرچم‏دار حکومت اسلامی در جهان است.

ایران پرچم‏دار حکومت اسلامی در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد ظهر امروز در جمع خانواده شهدای شهر ارمغان‌خانه اظهار داشت: ارزش خون شهدا و آثار پر برکت ایثار و فداکاری آن‌ها در جمهوری اسلامی ایران بسیار روشن است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران تنها نبوده و فقط در جغرافیای ایران جاری نشده است، خاطرنشان کرد: امروز آثار خون شهدا در جهان اسلام جاری است.

استاندار زنجان با بیان اینکه امروز ملت ایران هر چه دارد از امام خمینی (ره) است، اضافه کرد: فداکاری شهدا و ایثار آن‌ها در دوران دفاع مقدس از افتخارات امت اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه امروز سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای همه جهانیان ثابت شده است، تصریح کرد: امروز ایران پرچم‏دار حکومت اسلامی در جهان است.

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه بیرق اسلام با ایثار و فداکاری خانواده‏ها و خون شهدا به اهتزاز درآمده است، یادآور شد: امیدواریم با ثبات قدم برای رسیدن به آرمان‎های شهدا موفق شویم.

*ثابت قدم بودن در مسیر اسلام

وی با تاکید بر اینکه ثابت قدم بودن در مسیر اسلام و اهداف و ارزش‏های اسلامی از مهم‏ترین برنامه‏ها و محورهای مسئولان است، ادامه داد: انقلاب اسلامی و جشن و سرور دهه فجر به خانواده شهدای جمهوری اسلامی ایران تعلق دارد.

استاندار زنجان دیدار با خانواده شهدا را یک نهیب و یادآوری برای ایثار و فداکاری شهدا دانسته و اضافه کرد: آنچه که امروز است از برکت خون شهدا و ایثار آنها است.

*دیدار با خانواده شهدای ارمغان‌خانه

لازم به ذکر است، استاندار زنجان در سفر شهرستانی خود به شهر ارمغان‌خانه از خانواده شهدای این شهر دیدار کرده و از ایثار و فداکاری فرزندان آن‌ها قدردانی کرد.

استاندار زنجان از خانواده شهدای فرامرز و حسن افشاری دیدار کرد.

انتهای پیام/73006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول