اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 44

نصیری: انقلاب اسلامی واقعه‌ای بزرگ در تاریخ جهان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران در معادلات جهان گفت: انقلاب اسلامی واقعه‌ای بسیار بزرگ در تاریخ جهان است.

نصیری: انقلاب اسلامی واقعه‌ای بزرگ در تاریخ جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی نصیری لحظاتی پیش در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی حقیقتاً واقعه بسیار بزرگی در تاریخ جهان بوده است که نمی‌توان آن را از معادلات امروز جهان مستثنی کند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با بیان این‌که دشمنان نظام بیش از همه واقعیت انقلاب اسلامی را درک کرده و دریافتند که چه واقعه عظیمی اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام امکانات و ظرفیت‌های خود را بسیج کرده بودند تا بتوانند از پتانسیل‌های منطقه استفاده کنند.

نصیری با بیان این‌که با پیروزی انقلاب اسلامی معادلات جهان به هم ریخت، ادامه داد: استکبار به دنبال این بود که همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه را به راحتی چپاول کند و برداشت از امکانات خاورمیانه را جزو برنامه‌ریزی‌های خود قرار داده بود.

ایران اسلامی، رژیم صهیونیستی را غیر مشروع می‌داند

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مبانی ایدئولوژی را اصل قرار داده است.

وی افزود: در گذشته هیچ انقلابی در منطقه نداشتیم که وابسته نباشد اما پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، انقلابی بدون وابستگی تشکیل شد و همان ابتدا با اقتدار اعلام کرد که اسرائیل مشروعیت ندارد.

انقلاب اسلامی بر مبنای عدالت و دموکراسی اسلامی شکل گرفت

نصیری با تأکید بر این‌که ایران اسلامی با توجه به عدالت اسلامی و دموکراسی برگرفته از مکتب مبین اسلام شکل گرفته است، تصریح کرد: امروز نیز کشورهای اسلامی با الگوگیری از جمهوری اسلامی ایران انقلاب کرده و شریعت انقلاب اسلامی و عدم مشروعیت رژیم صهیونیستی را مبنا و آرمان خود قرار دادند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، دهه فجر را بهترین فرصت برای انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان دانست و گفت: در این راستا برنامه‌های مدونی بر اساس گفتمان ولایت در سطح استان تهران برنامه‌ریزی و تدوین شده است.

نصیری با بیان این‌که دشمنان نظام در سال‌جاری دو رویکرد را در دستور کار خود قرار داده‌اند، اظهار داشت: دشمنان نظام علی‌رغم تهدیدهای فراوان امروز، جنگ اقتصادی و تحریم‌های افسار گسیخته را برای ضربه زدن به مردم ضعیف جامعه در دستور کار خود قرار داده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به نزدیک بودن انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: دشمنان نظام امروز سطح تحمل مردم متوسط و ضعیف جامعه را مورد هدف قرار داده است تا به این وسیله بتوانند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آسیب بزنند، اما به فضل خداوند متعال، یاری اهل‌بیت عصمت و طهارت و با درایت مقام معظم رهبری و صبوری ملت غیور ایران اسلامی بار دیگر توطئه‌‌های دشمنان نقش بر آب می‌شود.

انتهای‌پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول