اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس ـ 44

مصائبی: انقلاب اسلامی نخستین پیروزی مسلمین بر غرب بود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی سمنان گفت: برای اولین بار در قرون اخیر، یک کشور مسلمان بر قدرت های مستکبر پیروز شد و همه آنها را به مبارزه طلبید و تحقیر کرد.

مصائبی: انقلاب اسلامی نخستین پیروزی مسلمین بر غرب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از  سمنان حجت‏الاسلام ولی‏الله مصائبی ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه انقلاب اسلامی اولین پیروزی مسلمانان بر غرب در قرون اخیر بود، افزود: طی سیصد سال گذشته که بشریت در غوغای نفس و مادی‌گرایی غرق می شد انقلاب اسلامی، عصر جدیدی در جهان بوجود آورد.

وی تصریح کرد: ظهور انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) با یک شخصیت دینی موجب تجدید حیات دین و بطلان نظریه های ضد دینی شد.

مصائبی گفت: احیای تفکر اسلامی به وسیله امام خمینی (ره) بزرگترین تحولات سیاسی و فرهنگی و یک رخداد عظیم جهانی بود که تا امروز شاهد درخشندگی و گسترش و جهانی شدن این تفکر هستیم.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه آشنایی روشنفکران جهان با اسلام از ثمرات بزرگ انقلاب اسلامی بود، افزود: بعد از جریان انقلاب اسلامی و حاکمیت افتخار آمیز اسلام در ایران غالب متفکران معاصر امیدشان در نجات بشر از بحران ها به دین است.

وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، عصر گرایش به ارزش های انسانی حریت و خودباوری است.

مصائبی با بیان اینکه  انقلاب اسلامی ایران، اولین پیروزی مسلمین بر غرب در قرون اخیر بود، اظهار داشت: برای اولین بار در قرون اخیر،  یک کشور مسلمان بر قدرت های مستکبر پیروز شد و همه آنها را به مبارزه طلبید و تحقیر کرد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: ملت بزرگ ایران با اتکال به قدرت ایمان با وحدت و یکپارچگی همچون صاعقه ای عظیم، آسمان جهل و غفلت را شکافتند و نشان دادند که همواره با انسجام، پایبند ارزش های اسلامی هستند.

وی بیان داشت: پیروزی  انقلاب اسلامی نشان داد وقتی که نیروی ایمان بر ملت حاکم باشد هیچ قدرتی در مقابلش توان ماندن ندارد.

مصائبی با بیان اینکه دشمنان بشریت نمی خواهند آرامش در جهان حاکم شود اضافه کرد: ایران اسلامی تجارب 8 سال دفاع مقدس را فراموش نمی کند که مستکبران برای در هم شکستن توان اقتصادی سیاسی و فرهنگی کشورمان عمده تلاششان را صرف از بین بردن زیر ساختها کردند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در پایان خاطر نشان کرد:  ملت ایران  با اتکال به قدرت الهی و تحت توجهات ولی عصر(عج)، رهبری‏های عالمانه و موضع گیری های شجاعانه مقام معظم رهبری، حتی فرصت فکر کردن را به دشمنان نخواهند داد و در سی و چهارمین بهار انقلاب با حضور عظیم خود در راهپیمایی‏های 22 بهمن قدرت خودشان را به رخ جهانیان خواهند کشاند.

انتهای پیام/2249/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول