اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه کرج:

انقلاب اسلامی چشمان ملت‌های آزاده را به روی واقعیت‌ها باز کرد

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه کرج گفت: انقلاب اسلامی موجب شد تا ملت‌های مستقل آزاد واقعیت‌های جهان را شناخته و چشمان آن‌ها نسبت به مسائل بین‌المللی باز شود.

انقلاب اسلامی چشمان ملت‌های آزاده را به روی واقعیت‌ها باز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نماز سیاسی عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری در مصلی کرج برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: با گذشت بیش از 3 دهه از انقلاب شکوهمند ملت ایران در بهمن 57 همچنان مسیر حرکتی این مردم به سمت سعادت و تعالی با قدرت پیگیری می‌شود.

وی تأکید کرد: در این مدت کشورهای غربی تلاش زیادی داشتند تا این مردم نتوانند اهداف خود را تحقق بخشیده تا به صورت مستقل کشورشان را اداره کنند.

نماینده مردم استان‌های تهران و البرز در مجلس خبرگان رهبری افزود: علت دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران این است که نمی‌خواهند یک ملت به رهبری علمای دینی سرنوشت خویش را در دست گرفته و براساس تعالیم دین مبین اسلام زندگی کنند.

کازرونی گفت: غربی‌ها سال‌هاست که در ناکارآمدی دین بویژه دین مبین اسلام تأکید کرده و مدعی هستند تعالیم الهی جوابگوی نیازهای بشر نیست اما نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری مرجعیت معظم شیعه بر ادعاهای آن‌ها خط بطلان کشید و ثابت کرد که بهترین راه برای رسیدن به سعادت و تعالی حرکت در مسیر دینی است

وی بیان داشت: به همین دلیل استکبار جهانی که همواره به دنبال عقب نگاه داشتن ملت‌هاست علیه انقلاب اسلامی توطئه می‌کند اما به فضل الهی درایت و ولایت و ایستادگی ملت ایران توطئه آن‌ها را خنثی کرده و موجب شد چشمان ملت‌های مستقل و آزاده بر روی واقعیت‌های جهانی باز شود.

وی انقلاب اسلامی را سرمنشاء قیام‌های سال‌های اخیر کشورهای اسلامی دانست و گفت: امروز پیام سه دهه قبل رهبری انقلاب مبنی بر صدور انقلاب به جهان اثبات شده و به نتیجه رسیده است

خطیب جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: مسئولان تلاش‌های گسترده‌ای برای رفع این مسائل انجام داده‌اند و این تلاش ‌ها ادامه دارد اما لازم است با وحدت و همدلی قوای سه‌گانه بیش از گذشته برای رفع گرانی‌ها برنامه‌ریزی و کار تخصصی انجام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین کازرونی همچنین در خطبه‌های اول نماز سیاسی ـ عبادی جمعه شهرستان کرج به فلسفه ولایت و ظهور منجی عالم بشریت اشاره کرد و افزود: با ظهور منجی یعنی حضرت ولی عصر (عج) تعالیم دینی الهی در کل جهان گسترده خواهد شد و مردم با گرویدن به اسلام دور تازه‌ای از زندگی را تحت هدایت امام عصر آغاز کرده و به سمت تعالی واقعی حرکت خواهند کرد.

 

انتهای پیام/2302/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول