اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ورزش و جوانان:

بزرگترین مزیت انقلاب اسلامی جوانانش است

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از مزیت‌های ما در دنیا مزیت جوانانمان است که به یقین این جوانان پاک و پر از شور و نشاط گل سرسبد جوانان جهان هستند.

بزرگترین مزیت انقلاب اسلامی جوانانش است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد عباسی ظهر امروز در نشست صمیمی جامعه ورزش و جوانان منتخب استان اردبیل در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل اظهار داشت: امروز هر ایرانی در داخل و خارج به ابهت جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کند و ما به عینه در صحنه المپیک اوج این افتخار‌آفرینی‌ها و همراهی مردم ایران را با ورزشکاران مشاهده کردیم و دیدیم که چگونه ایرانیان در برابر این همه عزت اشک شوق می‌ریختند.

وی تصریح کرد: زمانی که ورزشکاران ما در لندن مدالی کسب می‌کردند ما شاهد حضور ایرانیان در سالن‌های ورزشی بودیم که به فرزندان غیرت‌مند این دیار افتخار می‌کردند که باید گفت شهدا و ایثارگران این کشور که اصل پهلوانان ما هستند از این همه غرور و سربلندی راضی و خشنود هستند.

وزیر ورزش و جوانان از پهلوانان این استان نظیر رضا‌زاده، دایی و انوشیروانی به نیکی یاد کرد و افزود: وجود این جوانان افتخار‌آفرین انگیزه‌ای شده تا سایر جوانان نیز بتوانند در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی افتخار کسب کنند.

عباسی گفت: این موفقیت‌ها در حقیقت هم برای جوانان با آتیه و هم قشر معلول و جانباز زمینه‌ای فراهم کرده تا با تلاش و جدیت بکوشند همچون انوشیروانی، فرزین و باقری جدی افتخار برای این نظام کسب کنند.

این مسئول عنوان کرد: به یقین ما هم در عرصه ورزشی و هم علوم و فنون و فناوری‌های جدید می‌توانیم از بضاعت و توانمندی بی‌نظیر جوانان کشورمان استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان بیان داشت: اگر دشمنان ما با کینه تمام جوانان پژوهشگر و دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کرده و به شهادت رسانده‌اند نشان‌دهنده این است که بیش از بمب هسته‌ای از قدرت هسته‌ای این جوانان دچار هراس و ناامیدی شده‌اند و می‌خواهند با این اقدامات سیاه و ننگین خود کارنامه نفرت‌انگیز خود را آلوده‌تر کنند.

عباسی یادآور شد: اگر برای به انحراف کشیدن این جوانان در کنگره آمریکا هزینه‌های میلیاردی در نظر گرفته می‌شود تا از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای جوانان ما از مسیر واقعی منحرف شوند به خاطر جایگاه و عظمت جوانان این مرز و بوم است که در دید دشمن بمب هسته‌ای و در دید ما ظرفیتی معنوی به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: ما برای گذر از این مشکلات و نارسایی‌ها بیش از هر زمان دیگر به استعداد‌یابی و بروز و ظهور توانمندی جوانان نیاز داریم که به همین دلیل ستاد ساماندهی امور جوانان در کشور زیر نظر رئیس جمهور و در استان‌ها با ریاست استانداری شکل گرفته و کارها را پیگیری می‌کند.

عضو کابینه دولت دهم ابراز داشت: البته در ایجاد تناسب بین نیازها و منابع محدود ما باید با بهره‌گیری از علوم اقتصادی مدبرانه وارد شویم و تلاش کنیم تا با کمترین امکانات بیشترین بهره‌وری را شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباسی گفت: البته در این زمینه باید از ظرفیت‌ها و شبکه‌های اجتماعی و مردمی استفاده کنیم که هیئت‌های ورزشی نمونه‌ای از این ظرفیت‌ها هستند که همه اعضای آنها نیروهای داوطلب و پای کار می‌باشند.

انتهای پیام/62001/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول