اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ارشاد زنجان:

دستگاه‏های اجرایی ‌‌عملکرد خود را اطلاع‌رسانی کنند‌

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید اطلاع‌رسانی شود.

دستگاه‏های اجرایی ‌‌عملکرد خود را اطلاع‌رسانی کنند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی سهندی ظهر امروز در نشست مشترک ائمه جمعه، فرمانداران و فرماندهان استان، معاونان استاندار و استاندار زنجان اظهار داشت: بخش عمده‎ای از امنیت انتخابات سال آینده باید در دهه فجر سال جاری تامین شود.

وی با اشاره به اینکه باید جوانانی که انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را تجربه نکرده‏اند، از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آگاه شوند، خاطرنشان کرد: دستگاه‏های اجرایی نیز با ارائه عملکرد خود در طول خدمت باید اطلاع‌رسانی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه حضور مدیران در نشریات محلی و حمایت از آنها همزمان با دهه فجر از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است، ادامه داد: این امر سبب اطلاع‌رسانی نیز می‏شود.

*سخنرانی ائمه جمعه در رادیو مورد توجه باشد

در ادامه این جلسه مدیر کل صدا و سیمای استان زنجان با بیان اینکه برنامه‏ریزی‎ها و هدف‏گذاری‎های صدا و سیما در آغاز سال برای یک سال انجام می‏شود، اضافه کرد: قبل از پخش، برنامه‏ها مورد ارزیابی قرار می‏گیرند.

مرتضی صفری با بیان اینکه با توجه به 20 ساعته شدن رادیو حضور ائمه جمعه و سخنرانی آنها در زمینه‏های دینی و مذهبی به زبان آذری مورد توجه است، تصریح کرد: آنها در این زمینه با همکاری خود کمک زیادی به صدا و سیما می‏کنند.

*تولید مستندات از دستاوردهای انقلاب

وی با اشاره به اینکه فرمانداران مختلف شهرستان‎‏های استان زنجان عملکردهای شاخص‎ شهرستان‎ها را به صدا و سیمای استان ارائه کنند، ادامه داد: با برنامه‎‏ریزی‎های صورت گرفته از این عملکردهای شاخص مستنداتی  در استان تولید می‏شود.

*پوشش دیجیتالی 70 درصد از استان زنجان

مدیر کل صدا و سیمای استان زنجان با بیان اینکه لینک رادیویی مرکز تا فرستنده صائین قلعه است، یادآور شد: 70 درصد از استان زنجان را به صورت پایدار پوشش دیجیتالی می‏دهیم.

همچنین رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از اقامه نماز ظهر روز 22 بهمن ماه سال جاری در استان خبر داد و افزود: نماز با حضور گسترده مردم و پس از راهپیمایی 22 بهمن ماه اقامه می‎شود.

انتهای پیام/73006/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول