اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

استخدام 6 هزار نفر در استان زنجان/ اجرای طرح مهرآفرین در کشور

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان گفت: شش هزار نفر در استان زنجان استخدام می‏شوند.

استخدام 6 هزار نفر در استان زنجان/ اجرای طرح مهرآفرین در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عادل علی‎پور ظهر امروز در نشست مشترک ائمه جمعه، فرمانداران و فرماندهان استان، معاونین استاندار و استاندار زنجان اظهار داشت: تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی از سال گذشته در جریان بوده است.

وی با اشاره به سهمیه اشتغالی که در قانون برنامه پنجم مقرر شده بود، خاطرنشان کرد: بیش از 400 هزار نیروی قراردادی و واجد شرایط تبدیل وضعیت در کشور وجود دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران طرح دو فوریتی را در زمینه تبدیل وضعیت نیروها ارائه کرده بودند، تصریح کرد: یکی از این طرح‏ها پذیرفته شد.

*استخدام 1853 نفر در زنجان

وی با اشاره به اینکه دولت طرح مهر آفرین را ارائه کرده است، اضافه کرد: این طرح شامل همه موارد در زمینه مشکلات استخدامی و اداری کشور است.

علی‏پور با بیان اینکه بر اساس اعلام نیاز دستگاه‏های اجرایی و در راستای برنامه‏های استخدامی باید یک هزار و 853 نفر را در دستگاه‏ها توزیع کنیم، ادامه داد: استان زنجان در زمینه استخدام نیرو سهمیه ملی نیز دارد.

وی با اشاره به اینکه حدود 6 هزار نفر از افراد دانشگاهی و تحصیل کرده استان زنجان استخدام می‏شوند، یادآور شد: در این زمینه برنامه‏ها را پیگیری می‏کنیم.

* اجرای طرح مهرآفرین در زنجان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با بیان اینکه بسترهای لازم برای استخدام نیروها در استان زنجان فراهم شده است، اظهار داشت: افراد زیادی مشمول طرح مهرآفرین می‏شوند.

انتهای پیام/73006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول