اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

اشتغال‌آفرینان ایثارگر کارگشایی‌ می‌خواهند

خبرگزاری فارس: درخواست‌های مختلفی از سوی متقاضیان و کارآفرین‌های استانی و ملی مطرح می‌شود که بعضاً به دلیل امروز و فردا کردن دیر به سرانجام می‌رسد که این مسئله جلوی تحقق تولید ملی را می‌گیرد.

اشتغال‌آفرینان ایثارگر کارگشایی‌ می‌خواهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در سالی که مزین به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است باید تلاش زیادی صورت گیرد تا همه اقشار جامعه به منظور نیل به اهداف عالی توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در جامعه تلاش کنند.

درخواست‌های مختلفی از سوی متقاضیان و کارآفرین‌های استانی و ملی مطرح می‌شود که بعضاً به دلیل امروز و فردا کردن دیر به سرانجام می‌رسد که این مسئله جلوی تولید ملی را می‌گیرد.

در استان مازندران نیز یک جانباز سال‌های دفاع از کیان انقلاب اسلامی در برابر دشمنان اسلام همچنان دغدغه فرزندان این ملت را دارد و در این راستا درخواستی را از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران برای صدور مجوز فعالیت معدنی در 25 خرداد سال 91 داده است.

این جانباز 50 درصد با وجود تلاش‌هایی که از آن تاریخ تاکنون انجام داده است، هنوز به نتیجه نرسیده است و خواسته‌اش را از رسانه‌ها مطرح کرده است.

رمضان قاسمی خود را این‌گونه معرفی می‌کند. از خادمان لشگر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس با سابقه 60 ماه حضور در جبهه‌ها هستم. از سن 13 سالگی در جبهه بودم، 60 ماه در جبهه حضور داشتم و یادگار آن دوران نیز جانباز شیمیایی شدنم با 50 درصد جانبازی است. در حال حاضر دو فرزند تحصیلکرده دارم و تأمین مخارج دارویی که بر من و خانواده‌ا‌م تحمیل می‌شود، بسیار سخت است.

وی با اشاره به این‌که درخواست صدور مجوز فعالیت معدنی را به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای صدور مجوز فعالیت معدنی در 25 خرداد ماه سال‌ جاری داده‌ام، تصریح کرد: هدف من در این راستا فقط پرداختن به کارهای خیریه و کمک به نسل جوان است.

این جانباز 50 درصد جنگ تحمیلی با اشاره به این‌که برابر ماده 11 قانون معادن، ایثارگران و جانبازان و خانواده‌های آنان در اولویت واگذاری محدوده‌های معدنی قرار دارند، ادامه داد: درخواست من این است که بر اساس این مصوبه و درخواست من در سازمان صنعت، معدن و تجارت به منظور مساعدت و تسریع در امور بر اساس قانون ترک تشریفات اقدام شود.

وی با اعلام این‌که درخواست بنده به استاندار مازندران نیز ابلاغ شده است، اظهار داشت: این درخواست با مساعدت استاندار مازندران واقع شد و در دفتر فنی استانداری مازندران مورد بررسی با نظر مساعد قرار گرفت.

قاسمی با اشاره به این‌که با رونوشت دفتر فنی استانداری مازندران این درخواست برای بررسی زیست محیطی به اداره کل محیط زیست استان ارجاع داده شده است، افزود: مدیرکل محیط زیست استان مازندران نیز درخواست اینجانب را به معاون محیط زیست و تنوع زیست محیطی سازمان محیط زیست کشور ارسال کرده است.

وی با بیان این‌که در این درخواست نیز مدیرکل محیط زیست استان با اعلام این‌که این طرح معدنی ارزش زیستگاهی و اکولوژیکی ندارد و خواستار رسیدگی شد، گفت: با این اوصاف با گذشت چندین ماه و پیگیری‌های مکرر هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ام.

انتهای‌پیام/2296/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول