اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد خلیل‌آباد خبر داد

14 میلیارد ریال اعتبارات اشتغال‌زایی کمیته امداد خلیل‌آباد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)خلیل‌آباد گفت: اعتبارات اشتغال‌زایی سال جاری کمیته امداد خلیل‌آباد بالغ بر 14 میلیارد و 700 میلیون ریال است که علاوه بر اشتغال افراد تحت پوشش، صرف فعالیت اقتصادی برای این افراد می‌شود.

14 میلیارد ریال اعتبارات اشتغال‌زایی کمیته امداد خلیل‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، عباس شاه‌پسند صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف این نهاد، ایجاد اشتغال پایدار برای افراد تحت پوشش است.

وی با بیان اینکه صنعت قالی‌بافی متاسفانه از زمره خدمات‌دهی کمیته حذف شده است، افزود: در حال حاضر عمده فعالیت ما در بحث توانمندسازی گروه هدف، توجه به کشاورزی و دامداری است.

شاه‌پسند با بیان اینکه با اعتبارات اشتغال اعطا شده به افراد تحت پوشش، شاهد مراجعه آنان برای خارج ‌شدن از تحت حمایت هستیم، گفت: نگاه کمیته امداد حضرت امام (ره) خودکفائی افراد تحت پوشش است که با اولویت در این راستا حرکت می‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: این شهرستان در زمینه محصولاتی فعال است که زکات مال تعلق می‌گیرد و کشاورزان و باغداران منطقه به صورت خودجوش در این حرکت الهی اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه هر روستائی به هر میزان زکات پرداخت نماید ، معادل آن مبلغ پس از کسر 3 درصد حق محرومان به عمران آن روستا توسط دولت کمک می‌شود،افزود: در سال گذشته اهالی روستای مزده مبلغ 290 میلیون زکات پرداخت داشتند که امسال نزدیک به 600 میلیون ریال به آن روستا جهت عمران و آبادانی اختصاص یافته است.

انتهای پیام/70002/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول