اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی خبر داد

پرداخت 250 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: امسال از محل صندوق توسعه کشاورزی آذربایجان‌غربی 250 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی پرداخت شده است.

پرداخت 250 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران جلال حسین‌زاده صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) چالدران، اظهار داشت: ایجاد اشتغال افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از دغدغه اصلی مسئولان است.

وی با بیان اینکه شهرستان چالدران دارای ظرفیت‌های متعدد در این زمینه است، تصریح کرد: با توجه به این ظرفیت می‌توان زمینه اشتغال تعداد بیشتری از افراد زیر پوشش این کمیته را فراهم کرد.

حسین‌زاده با تاکید بر تعامل و همکاری هر چه بیشتر بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان، افزود: با توجه به اجرای طرح توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ر ه) لازم است تا نسبت به پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی اقدامات لازم انجام گیرد.

وی با اشاره به تسهیلات پرداخت شده در این زمینه، گفت: امسال از محل صندوق توسعه کشاورزی آذربایجان‌غربی 250 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ر ه) آذربایجان‌غربی با اشاره به توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ر ه) استان، اظهار داشت: برای این منظور آن دسته از مددجویانی که طرح‌های اشتغال‌زایی دارند می‌توانند با ارائه طرح‌های خود و تصویب آن‌ها در کارگروه اشتغال از تسهیلات اشتغال‌زایی استفاده و به توانمندی برسند.

انتهای پیام/61001/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول