اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان خبر داد

اختصاص 60 میلیارد تسهیلات اشتغال‌زایی و مشاغل خانگی در تنگستان

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: سهم شهرستان تنگستان از محل تسهیلات اشتغال‌زایی و مشاغل خانگی کمیته امداد امام خمینی(ره) 60 میلیارد ریال است که تاکنون شش و نیم میلیارد ریال آن جذب شده است.

اختصاص 60 میلیارد تسهیلات اشتغال‌زایی و مشاغل خانگی در تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، احمد جعفری‌نسب صبح امروز در نشست تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد بر رونق مشاغل خانگی تاکید کرد و اظهار داشت: توسعه و رونق مشاغل خانگی ضمن اینکه سبب ایجاد اشتغال و کسب درآمد برای خانوارها می‌شود، توسعه و رونق اقتصادی را با کم‌ترین سرمایه‌گذاری برای کشور به همراه دارد.

جعفری‌نسب افزود: مشاغل خانگی راهکاری مناسب برای خودکفایی و رفع محرومیت مددجویان کمیته امداد است که به صورت ویژه در شهرستان تنگستان از آن حمایت می‌شود.

وی اعلام کرد: سهم شهرستان تنگستان از محل تسهیلات اشتغال‌زایی و مشاغل خانگی کمیته امداد امام خمینی (ره) 60 میلیارد ریال است که تاکنون شش و نیم میلیارد ریال آن جذب شده است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: از این مبلغ تسهیلات، 47 میلیارد ریال سهم منابع بانکی و 13 میلیارد ریال سهم منابع داخلی کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

وی تاکید کرد: بانک‌های عامل به منظور تسریع در امور پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و مشاغل خانگی با مددجویان متقاضی همکاری تام داشته باشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تنگستان نیز گفت: در شهرستان 2970 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که تلاش می‌شود با خودکفایی مددجویان این آمار کاهش یابد. 

علیرضا سمیری افزود: در سال‌های اخیر با اجرای 2500 طرح اشتغال‌زایی بیش از 10 درصد از خانوارهای تحت پوشش به خودکفایی رسیده و از فهرست خانوارهای تحت پوشش این اداره خارج شده‌اند.

انتهای پیام/66004/ر20/ض1002/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول