اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

تفکر اشتغال پشت میزی غلط است / مسئولان تفکر اشتغال آزاد را ترویج کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه بزرگترین آسیب به پیکره اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان کهگیلویه را ترویج تفکر اشتغال پشت میزی دانست.

تفکر اشتغال پشت میزی غلط است / مسئولان تفکر اشتغال آزاد را ترویج کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ابراهیم جعفری صبح امروز در نشست ساماندهی امور جوانان این شهرستان با اشاره به این‌که مدیران باید نسبت به مصوبات جلسات دقت و وسواس بیشتری داشته اظهار کرد: همه باید توجه داشته باشند که در مورد مصوبات نظر کارشناسی دهیم و باری به هر جهت و بدون دوراندیشی چیزی را تصویب نکنیم.

جعفری با بیان این‌که هر مدیر باید کوتاهی و کم کاری‌های خود را در برخی موارد بپذیرد، تصریح کرد: فلسفه‌بافی برای فرار از کم کاری باعث رکود و در جا زدن خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر مهم‌ترین مشکل جوانان بحث اشتغال و ازدواج است، ادامه داد: در خیلی از موارد بیکاری‌ها ناشی از نگاه غلط جامعه به بحث اشتغال است.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه تفکر اشتباه اشتغال پشت میزی را مهم‌ترین آسیب به بحث اشتغا دانست و گفت: همه دستگاه‌ها باید سعی کنند با تقویت اشتغال آزاد و تولیدی چنین تفکری از بدنه جامعه رخت بربندد.

جعفری اشتغال جوانان را یکی از برنامه‌های مهم دولت دانست و بیان کرد: اشتغال در بالا بردن ضریب امنیت اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی جامعه یک امر مهم تلقی می‌شود.

وی از جوانان به عنوان بزرگترین سرمایه‌های کشور یاد کرد و افزود: با تکیه بر همین نیروی جوانی می‌توان موجب رونق و تعالی کشور و استان در بخش‌های متفاوت شد.

جعفری تأکید کرد: رفع مشکلات پیش روی جوانان و برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف باید در رأس کار مدیران قرار گیرد.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به این‌که امور جوانان در سازماندهی جدید و قرار گرفتن در بدنه ورزش و جوانان کارایی زیادی ندارد، تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی جدی سعی در رفع این نقیصه کنیم.

وی در پایان با اشاره به این که باید از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد به بهترین نحو استفاده شود، عنوان کرد: چیزی که باید مد نظر این سازمان‌ها باشد حرکت در مسیر قانون است.

انتهای پیام/82008/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول