اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار خوی:

ایجاد اشتغال پایدار در گرو ارتقای سطح مهارتی است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار خوی گفت: ایجاد اشتغال پایدار در گرو ارتقای سطح مهارتی و ارتقای سطح علمی و دانش افراد است.

ایجاد اشتغال پایدار در گرو ارتقای سطح مهارتی است

به گزارش خبرگزاری میر سیاوش اسبقی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال کمیته امداد در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر که با حضور معاونت برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری خوی، مدیر و کارشناسان کمیته امداد امام (ره) و سایر مسئولان ذی‌ربط این شهرستان در سالن شماره 3 فرمانداری خوی تشکیل شد، اظهار داشت: در حال حاضر دبیرخانه ساماندهی اشتغال روستائیان و شهرهای کمتر از 20 هزار نفر به کمیته امداد امام (ره) واگذار شده است.

وی با تاکید بر ایجاد اشتغال پایدار، تصریح کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار باید از تمام ظرفیت‌های موجود در این زمینه بهره گیریم.

اسبقی با اشاره به تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت شده در شهرستان خوی، افزود: تسهیلات اشتغال‌زایی برای هر نفر 50 میلیون ریال تا 150 میلیون ریال پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی بستگی به تصویب طرح‌های اشتغال‌زایی دارد، اظهار داشت: برای اینکه طرحی مشمول پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی شود نیازمند تصویب در کارگروه اشتغال است.

اسبقی با تاکید بر ارتقای سطح مهارتی، تصریح کرد: ارتقای سطح مهارتی می‌تواند زمینه ایجاد اشتغال پایدار و حرفه‌ای را فراهم کند.

وی با تاکید بر اینکه باید نیروهای متخصص و کارآمد در زمینه اشتغال‌زایی گام‌های استوارتری بردارند، افزود: برای این منظور باید از مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای نهایت استفاده را برد.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول