اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس خبر داد

تحقق کامل اشتغال تعهد شده در گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس از تحقق 100 درصدی اشتغال در شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

تحقق کامل اشتغال تعهد شده در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نورالله نوراللهی در جلسه ستاد اشتغال این شهرستان که در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، با اشاره به عملکرد مطلوب برخی ادارات در تحقق کامل اشتغال تعهد شده در شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: 129 درصد اشتغال ثبت شده در سامانه رصد فقط در بخش‎های غیر از مسکن تحقق پیدا کرده است و بیش از سه هزار نفر هم در بخش مسکن اشتغال پیدا کرده‌اند.

وی سهم ایجاد اشتغال در اداره فنی و حرفه‎ای را بیش از 131 درصد، اداره بهزیستی را 237 درصد، اداره کمیته امداد را 532 درصد، اداره صنعت، معدن و تجارت را 135 درصد، اداره میراث فرهنگی را 131 درصد و اداره شهرک‎های صنعتی را 100 درصد اعلام کرد.

* تحقق 133 درصد اشتغال پیش‎بینی شده توسط صندوق مهر امام رضا (ع)

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به عملکرد مطلوب صندوق مهر امام رضا(ع) در جذب اعتبارات اشتغال گفت: این صندوق 133 درصد اشتغال پیش‎بینی شده را محقق کرده و اداره ارشاد اسلامی نیز 400 درصد، اداره زندان‎ها 200 درصد، منابع‌طبیعی 166 درصد و شیلات 103 درصد اشتغال تعیین شده را تحقق بخشیده است.

رئیس ستاد اشتغال شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه بیشترین تعداد اشتغال در بخش راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در بخش مسکن تحقق یافته است، اذعان داشت: در بخش غیرمسکن نیز صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی و کمیته امداد بیشترین اشتغال را ایجاد کرده‌اند.

* ادارات باید بیش از اشتغال تعهدشده اشتغال ایجاد کنند

وی خاطرنشان کرد: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری باید عملکرد بهتری در ستاد اشتغال داشته باشیم و در مسیر اشتغال بیشتر اوج بگیریم و در این خصوص ادارات نباید فقط به اشتغال تعهدشده بسنده کنند، بلکه باید بیش از اشتغال تعهد شده اشتغال ایجاد کنند.

نوراللهی بازارچه‎های محلی، اشتغال زنجیره‌ای نشسته، پرورش گیاهان دارویی، استفاده از تولیدات کارخانجات شهرستان، زنده کردن مشاغل فراموش شده، منابع صادراتی را از موضوعات مورد توجه ستاد اشتغال برشمرد و با تقدیر از تلاش برخی مدیران دستگاه‎های اداری ابراز داشت: از مدیران اجرایی در راستای ایجاد اشتغال حمایت می‌کنیم. 

نورمحمد جعفری معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه بر لزوم جذب سرمایه‌گذاران برای ایجاد اشتغال تأکید کرد.

انتهای پیام/2307/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول