اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ارومیه اعلام کرد

اشتغال 998 نفر در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: سال جاری 998 نفر در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان‌غربی اشتغال یافته‌اند.

اشتغال 998 نفر در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان‌غربی

عبدالحمید حمیصی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اتمام و راه‌اندازی پروژه‌های عمرانی در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، اظهار داشت: در سال جاری خوابگاه 340 نفره پسرانه در سایت نازلو ارومیه به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به توسعه خانه‌های بهداشت روستایی، تصریح کرد: در سال جاری تحویل و راه‌اندازی هشت خانه بهداشت روستایی و 10 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شهری و جاده‌ای در آذربایجان‌غربی به انجام رسیده است.

حمیصی افزود: در سال 91 تعمیرات اساسی و استانداردسازی اورژانس‌های بیمارستان‌های عباسی میاندوآب و شهید قلی‌پور بوکان و همچنین دیالیز این شهرستان به اتمام رسیده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با اشاره به آغاز فاز جدید عملیات پروژه بیمارستان 250 تختخوابی آیت‌الله خویی در خوی، خاطر نشان کرد: این پروژه برای طراحی نقشه و تحویل زمین و ساختمان به پیمانکاران داده شده است و امیدواریم اعتبارات طبق برنامه تأمین شود تا روند راه‌اندازی این بیمارستان تسریع شود.

وی با بیان اینکه از سال 89 تاکنون دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در جذب نیروی انسانی تعهدات خود را به درستی انجام داده است، یادآور شد: در سال‌های 89، 90 و 91 تاکنون به ترتیب یک هزار و 635 نفر، یک هزار و 471 نفر و 998 نفر در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان‌غربی اشتغال یافته‌اند.

حمیصی ادامه داد: تعهد اشتغال دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان‌غربی برای سال 91 یک هزار و 500 نفر است.

انتهای پیام/61010/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول