اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‏ریزی سازمان جهاد کشاورزی زنجان عنوان کرد

افزایش 348 درصدی آبیاری تحت فشار در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی جهاد کشاورزی زنجان گفت: در سال‌جاری به نسبت سال 84 افزایش 348 درصدی آبیاری تحت فشار را شاهد هستیم.

افزایش 348 درصدی آبیاری تحت فشار در زنجان

جواد تاراسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اراضی کشاورزی استان در سال 84 به میزان شش هزار و 700 هکتار زیر آبیاری تحت فشار بوده که هر ساله با رشد قابل توجهی مواجه شده است.

وی به آبیاری تحت فشار در سال‌جاری اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 30 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زیر آبیاری تحت فشار است.

معاون برنامه‏ریزی سازمان جهاد کشاورزی زنجان با تأکید بر اهمیت آبیاری تحت فشار، خاطرنشان کرد: توسعه کشاورزی استان زنجان باید به سمت افزایش ضریب آبیاری تحت فشار حرکت کند.

وی وضعیت آبیاری تحت فشار در استان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: توسعه آبیاری تحت فشار در سال‏های اخیر همواره با افزایش خوبی مواجه بوده است.

تاراسی به طرح‏های توسعه کشاورزی استان اشاره کرد و اظهار داشت: استان زنجان ظرفیت‏های کشاورزی بسیار خوبی دارد که باید مورد توجه باشد.

وی خاطرنشان کرد: طرح توسعه کشاورزی استان با جدیت دنبال شده است که امید است برنامه‏های مصوب در آینده نزدیک محقق شود.

معاون برنامه‏ریزی سازمان جهاد کشاورزی زنجان تولیدات دامی در استان را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: تولیدات دام و طیور در شهرستان زنجان بسیار مثبت ارزیابی شده است.

وی توسعه همکاری‌های کشاورزی زنجان و اوگاندا را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: تیمی برای کار کارشناسی و بررسی ظرفیت‏های همکاری دو جانبه تشکیل شده است.

انتهای‌پیام/73002/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول