اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شهرستان نیر:

تجلی حضور مردم در 22 بهمن دشمنان را حیرت‌زده می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان نیر گفت: تجلی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال غفلت‌زدگان و نظام الحاد و عناد را دچار حیرت و سرگردانی می‌کند.

تجلی حضور مردم در 22 بهمن دشمنان را حیرت‌زده می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میر فخرالدین زاهد در دومین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: 34 سال ملت ایران با شجاعت و رادمردی تمام عیار ترفندها و توطئه‌های نظام استکباری را خنثی کرده و با غرور و اقتدار کامل هیبت خود را به نمایش گذاشته است و در مقابل در این 34 سال در هر مقطعی که دشمن توطئه و حیله‌ای کرده است همه آنها خنثی و نقش بر آب شده است.

وی تصریح کرد: ما در آغاز نیمه دوم دهه چهارم انقلاب با تبعیت از ولایت و بصیرت و شناخت کامل از حرکت‌های خبیث دشمن سعی می‌کنیم اهداف آرمانی خود را به پیش ببریم و دشمنان این نظام را در سنگر بیهوده‌گویی‌های خودشان محصور و محدود کنیم.

زاهد، یکی از نشانه‌های بلوغ جمهوری اسلامی ایران را در مقطع کنونی الگو شدن برای تمام آزادیخواهان در مسیر مجد، شرف و عزت توصیف کرد و افزود: آنهایی که تا دیروز انقلاب اسلامی را به عناوین و اشکال مختلف مورد تهدید و هجمه قرار می‌دادند امروز متوجه شدند که سردمدار استکبار، آمریکای جنایتکار بشریت را به سلاخی کشیده تا شاید بتواند حیثیت و آبروی آنها را زیر سئوال ببرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما در حالی سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی می‌داریم که امسال با توجه به تقارن این ایام با ایام ربیع‌الاول و میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام باید برنامه‌های شاد و متنوعی برای حضور آحاد مردم و جلب حس اعتمادآفرینی آنها اجرایی شود.

وی اضافه کرد: به همین مناسبت بیش از 12 پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان با سرمایه‌گذاری 3 میلیارد و 400 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد که عمدتاً خدمت‌رسانی به عموم مردم است.

سرپرست فرمانداری شهرستان نیر یادآور شد: قرار است در روزهای آینده با سفر استاندار اردبیل به «نیر» مهم‌ترین مسائل و مشکلات منطقه مورد بررسی قرار گرفته و اعتبارات مورد نیاز شهرستان درخواست شود.

زاهد از اجرای 30 برنامه درون و 20 برنامه برون سازمانی در سطح شهرستان نیر در گرامیداشت دهه فجر خبر داد و بیان کرد: در قالب 16 کمیته برنامه‌های دهه فجر تدارک دیده شده که امیدواریم در این دهه شاهد تجلی حضور مردم با ایجاد فضای پرشور و نشاط و پر از سرور و میمنت باشیم.

پیشرفت 25 درصدی شهرک تخصصی آب در نیر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست فرمانداری شهرستان «نیر» همچنین عصر امروز در جریان بازدید از روند احداث شهرک تخصصی آب در نیر گفت: این پروژه در فاز اول با 25 درصد پیشرفت در حال اجرا است که مساحت زمین آن هشت هکتار و سرمایه‌گذاری صورت گرفته نیز 340 میلیارد ریال است.

زاهد افزود: با تکمیل این پروژه برای بیش از 110 نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود که البته در فازهای بعدی نیز شاهد به بهره‌برداری رساندن واحدهای تولیدی می‌باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه پروژه آب معدنی طبیعت حیات کوهستان با پیشرفت 60 درصدی در حال اجرا است، تصریح کرد: این پروژه با 4 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع در حال احداث است.

وی استقبال و فعال بودن بخش خصوصی در تکمیل زیرساخت‌های این شهرک تخصصی را یادآور شد و خاطر نشان کرد: با تکمیل و راه‌اندازی این پروژه برای 30 نفر اشتغالزایی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/62006/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول