اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جهاد دانشگاهی خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد

9 دی همچون 22 بهمن بر تاریخ بلند نظام مقدس جمهوری جاویدان ماند

خبرگزاری فارس: جهاد دانشگاهی خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: 9 دی همچون 22 بهمن در تاریخ بلند نظام مقدس جمهوری جاویدان ماند.

9 دی همچون 22 بهمن بر تاریخ بلند نظام مقدس جمهوری جاویدان ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جهاد دانشگاهی خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای بیعت مجدد با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری را اعلام و تاکید کرد: 9 دی همچون 22 بهمن در تاریخ بلند نظام مقدس جمهوری جاویدان ماند.

در این بیانیه آمده است: حماسه عظیم یوم‌الله 9 دی نشأت گرفته از فرهنگ علوی و مهدوی و اراده راسخ ملت با بصیرت ایران اسلامی است که همچون 34 گذشته توانست با قدرت الهی بسیار بالا تمامی معادلات دشمنان انقلاب اسلامی خاصه سبزپوشان اموی را به هم ریخته و دوباره بر نقش محوری ولایت مطلقه فقیه تاکید کنند.

حضور با صلابت مردم ولایتمدار ایران اسلامی در یوم‌الله 9 دی همچون 22 بهمن بر تاریخ بلند نظام مقدس جمهوری جاویدان ماند و توانستند کشتی عظیم و الهی انقلاب را از طوفان و هجمه‌های همه جانبه دنیای کفر و نفاق به سلامتی عبور و در ساحل ولایت و امنیت پهلو دهند.

آری درست همان زمان که عده‌ای مغرض و فریب خورده به نام دموکراسی و روشنفکری بر گریه‌های یوسف زهرا(س) در روز عاشورا خنده کرده و حرمت عزای سیدالشهدا(ع) را شکستند این مردم ایران اسلامی بودند که با غیرتی علوی و زهرایی کفن‌پوش در خیابان‌ها ظاهر و برای همیشه پرونده فتنه را بستند.

جهاد دانشگاهی خراسان رضوی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و اعلام پیروی محض از منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای آمادگی خود را جهت حفاظت و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/70001/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول