اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

حضور مردم در یوم‌الله فجر طراحی‌های اتاق فکر استکبار را از بین می‌برد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: حضور مردم در یوم‌الله فجر طراحی‌های اتاق فکر استکبار برای انتخابات ریاست جمهوری را از بین می‌برد.

حضور مردم در یوم‌الله فجر طراحی‌های اتاق فکر استکبار را از بین می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر ظهر امروز در ستاد بزرگداشت دهه فجر و انقلاب اسلامی اظهار کرد: نظام و انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون شهدا است بنابراین باید در راهی که شهدا قدم گذاشتند با تمام قوا حرکت کنیم.

استاندار خراسان‌رضوی افزود: ایام الله فجر جزء ایامی است که به عنوان عید بزرگ در نزد مردم معرفی شده و برنامه‌های آن باید هر سال نسبت به سال گذشته با شور و نشاط و اثربخشی بیشتری دنبال شود.

فروزان‌مهر خاطر نشان کرد: در برنامه‌های دهه فجر باید ارزش‌های بالای انقلاب اسلامی و منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب به درستی مدیریت و هدایت شود تا از این طریق علاوه بر نمایش عزت و اقتدار اسلامی، حس مسئولیت را در دل اقشار مختلف جامعه تبیین و نظامی فراگیر را ایجاد کرد.

وی یادآور شد: امیدواریم به فضل الهی و همیاری مردم و با درک مقتضیات زمان امسال جشن انقلاب را در یک تراز بالاتر و ویژه‌تری برگزار کنیم.

استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد: دستگاه‌ها باید شرایط را برای حضور مردم تسهیل کنند و سیاستگذاری‌ها در ستاد دهه فجر غالب باشد تا خود مردم برنامه‌ها را برگزار کنند و برای تحقق این امر به تشکلات مردمی توجه ویژه‌ای داشت زیرا از این طریق می‌توان مشت محکمی بر دهان استکبار زد.

فروزان‌مهر با بیان اینکه یوم الله دهه فجر امسال با سال‌های دیگر متفاوت است، گفت: دهه فجر امسال به خاطر پیش‌رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا اتاق فکر استکبار از هم‌اکنون مشغول طراحی است و ساکتین فتنه نیز با آنها همراه شده‌اند تا فضای کشور را تخریب کنند.

وی افزود: تحریم و شرایط اقتصادی نیز از طرف دیگر مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده و تمام این عوامل سبب می‌شود تا دهه فجر امسال منحصر به فرد شود و در حال حاضر یک حرکت ارزشمند می‌تواند شرایط را تغییر دهد و مبادلات اتاق فکر استکبار با حضور حداکثری مردم در ایام دهه فجر از هم می‌پاشد.

استاندار خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: در چنین شرایطی ضروری است تا راهبردها و رویکردها از فضای کلیشه‌ای خارج شود و همچنین برنامه‌های ملی می‌تواند با شور و نشاط مردم همراه شود و تورم، گرانی و هدفی را که استکبار دنبال می‌کند تا به مردم فائق آید را از بین برده و سبب عقب‌نشینی آنها می‌شود.

فروزان‌مهر تاکید کرد: در این برهه از زمان دو تکلیف بر عهده داریم که یکی کار کردن به دور از سیاه‌نمایی و دیگری استفاده از تمام ظرفیت‌ها و تحفظ جدی به دور از بهره‌برداری حزبی و انتخاباتی در سخنرانی‌ها است.

وی یادآور شد: ملت و امت ایران با اقتدار امام خود، به سرافرازی این برهه را پشت سر می‌گذارند و برگ زرین دیگری در نظام و انقلاب اسلامی بر جای می‌گذارند.

استاندار خراسان‌رضوی تصریح کرد: خراسان‌رضوی تلفیقی از شیعه و سنی است و از همزمانی هفته وحدت و ایام دهه فجر استفاده شود تا اتحاد بین مسلمانان به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/70022/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول