اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی خبر داد:

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن امسال از میدان شهدا تا بیت‌المقدس

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی گفت: راهپیمایی روز 22 بهمن امسال به خاطر برطرف شدن مشکلات ترافیکی و انعکاس خبری از میدان شهدا تا میدان بیت‌المقدس انجام می‌شود.

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن امسال از میدان شهدا تا بیت‌المقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سید محمد سلطانی ظهر امروز در ستاد بزرگداشت دهه فجر و انقلاب اسلامی اظهار کرد: برنامه‌هایی در امسال از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی مانند 12 فروردین، حمایت از مردم بحرین، بزرگداشت هفت تیر، راهپیمایی عفاف و حجاب و راهپیمایی روز قدس برگزار شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی افزود: دستورالعمل‌های سی‌وچهارمین بزرگداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به شهرستان‌ها ارسال شده و در این راستا 26 کمیته مانند طرح و برنامه، حوزه و روحانیت، انجمن و هیئت‌های مذهبی، روستایی و عشایری، زنان و خانواده، مساجد، فضاسازی و تبلیغات شهری، ورزش و جوانان، ارتباطات و اطلاع‌رسانی و نیروهای مسلح در ستاد بزرگداشت فعالیت می‌کنند.

سلطانی با اشاره به برنامه‌های امسال دهه فجر خاطر نشان کرد: چون 12 بهمن با روز پنج‌شنبه مصادف شده و این روز در مدارس سراسر کشور تعطیل است بنابراین در روز 11 بهمن ‌ماه زنگ گلبانگ انقلاب نواخته می‌شود.

وی یادآور شد: مراسم باشکوهی با حضور مسئولان و دانش‌آموزان و گلباران کردن خیابان‌ها در روز 12 بهمن ماه انجام می‌شود؛ همچنین در روز 19 بهمن‌ سه مزار در مرکز استان غبارروبی و در شب 22 بهمن 22 نقطه از شهر مشهد در ساعت 21 همزمان با بانک الله‌اکبر نورافشانی می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی تصریح کرد: راهپیمایی روز 22 بهمن همواره از خیابان 15 خرداد تا حرم مطهر بود که به خاطر پراکندگی جمعیت، ترافیک و انعکاس خبری مشکلاتی را به وجود می‌آورد بنابراین امسال راهپیمایی با همکاری شهرداری از میدان شهدا تا میدان بیت‌المقدس انجام می‌شود.

سلطانی افزود: با کمک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی امسال راهپیمایی 22 بهمن با صوت مرکزی انجام می‌شود تا جمعیت تحت پوشش یک صوت و گوینده قرار گیرند.

وی تاکید کرد: با توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری به سخنرانان تاکید شده تا از هر گونه تبلیغ علیه حزب و گروه خاصی خودداری کنند و تنها ملاک سخن آنها ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی بوده و وحدت و انسجام جامعه را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/70022/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول