اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری اعلام کرد

22 بهمن آخرین مهلت ارسال آثار به همایش نقش نماز در دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری، 22 بهمن‌ماه را آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین همایش ملی نقش نماز در هشت سال دوران دفاع مقدس اعلام کرد.

22 بهمن آخرین مهلت ارسال آثار به همایش نقش نماز در دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمد کریمی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش ملی نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: تاکنون 34 جلسه در راستای برگزاری این همایش از سوی کمیته‌ها برگزار و برنامه‌های متعددی تدوین و ساماندهی شده است.

وی تصریح کرد: از زمان اعلام فراخوان تاکنون استقبال خوبی از این همایش در سراسر کشور صورت گرفته و بر همین اساس مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش تمدید شده است.

کریمی، 22 بهمن‌ماه را آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش نقش نماز در هشت سال دوران دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: امید می‎رود شاهد استقبال چشمگیر علاقمندان به این همایش در سراسر کشور باشیم.

مسئول کمیته هماهنگی همایش نقش نماز در هشت سال دوران دفاع مقدس از تدوین هشت برنامه در این کمیته خبر داد و گفت: دعوت از سخنرانان، میهمانان و اثرگذاران حوزه ایثار و شهادت و نماز از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

کریمی، فراهم کردن زمینه حضور پرشور مردمی در همایش را مهم‌ترین رسالت این کمیته برشمرد و بیان داشت: تلاش ما بر این است که با هماهنگی‌های لازم زمینه حضور مسئولان ارشد کشوری و فعالان حوزه ایثار و شهادت و نماز را به نحو شایسته‌ای فراهم کنیم.

وی بر ضرورت ایجاد فضای معنوی قبل از برگزاری این همایش در استان تاکید کرد و گفت: با دعوت از سخنرانان ویژه یک هفته قبل از برگزاری همایش تلاش می‎شود تا این فضای معنوی را به خوبی ایجاد کرد.

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری به نقش و جایگاه نماز در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: پیوند رزمندگان با نماز در سال‌های دفاع مقدس و عجین شدن آنان با این فریضه الهی آنچنان بود که قدرت‌هایی که جنگ را بر ما تحمیل کردند، نتوانستند به اهداف از پیش تعیین شده خود دست پیدا کنند.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های غنی و فاخر در راستای حفظ و ادامه ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس از ضروری‌ترین اموری است که باید به نحو جدی دنبال شود.

انتهای پیام/68004/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول