اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش گناباد خبر داد

برگزاری ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در گناباد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش گناباد گفت: ایستگاه نقاشی در طول مسیر راهپیمایی 22 بهمن در گناباد برگزار می‌شود.

برگزاری ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، احمد خاکستانی ظهر امروز در جمع اعضای کمیته‌های ستاد دهه فجر در گناباد اظهار کرد: دهه فجر یادآور یک حرکت عظیم مردمی به رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) بود که در تاریخ اسلام به ثبت رسید.

وی افزود: این حرکت عظیم مردمی باید در قالب برنامه‌ها و گفتمان‌های ویژه برای نسل جدید تبیین شود.

خاکستانی تصریح کرد: نسل جدید انقلاب باید با حوادث و تاریخ بزرگ انقلاب بیشتر آشنا شوند در نتیجه اجرای برنامه‌های مطلوب و کیفی برای نسل جوان بسیار مؤثر است.

مدیر آموزش و پرورش گناباد با قدردانی از جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان به خاطر حضور منظم و منسجم در فعالیت‌های آموزشی و پرورشی گفت: افتتاح دارالقرآن امام خمینی (ره) به نام شهید دوستدار، افتتاح نمایندگی موسسه فرهنگی هنری ضریح آفتاب، گفتمان‌های مربوط به انقلاب اسلامی، جشن فرهیختگان، نمایشگاه‌های خاص دهه فجر به صورت سیار و متمرکز در کانون‌ها و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری در سطح مدارس از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش گناباد در دهه فجر است.

وی افزود: آذین‌بندی و فضاسازی تمام فضاهای آموزشی و پرورشی در طول هفته استقبال، اجرای صبحگاه مشترک و نواختن گلبانگ آزادی ویژه لحظه ورود حضرت امام (ره)، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف بین همکاران و دانش‌آموزان و برگزاری مراسم زیارت عاشورا و دعای توسل در بارگاه امامزاده سلطان محمد عابد(ع) از دیگر برنامه‌ها است.

خاکستانی تصریح کرد: حضور یکپارچه و منسجم فرهنگیان و دانش‌آموزان در نماز جمعه و راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز و فرهنگی، جانبازان و آزادگان و برگزاری ایستگاه نقاشی در طول مسیر راهپیمایی و اجرای سرود دانش‌آموزی از دیگر برنامه‌ها است.

مدیر آموزش و پرورش گناباد ادامه داد: برگزاری جنگ‌های مختلف فرهنگی، جلسات پرسش و پاسخ و حلقه‌های صالحین و تهیه و انتشار ویژه‌نامه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز در این دهه انجام  می‌شود.

انتهای پیام/70001/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول