اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کانون‌های مساجد سراسر کشور خبر داد

اقامه نماز جماعت در پایان راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: دبیر کانون‌های مساجد سراسر کشور از برنامه‌ریزی و انجام هماهنگی لازم به منظور اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در پایان مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن خبر داد.

اقامه نماز جماعت در پایان راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و امام جمعه قم با تاکید بر برنامه‌ریزی مناسب برای تشکیل ستادهای مردمی دهه فجر در مساجد به منظور فراهم‌سازی زمینه مشارکت و حضور اقشار مختلف مردم اظهار کرد: برگزاری مراسم‌های مختلف فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی از جمله راهکارهای تحقق این مسئله است.

دبیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور ضرورت بهره‌گیری از فرصت تقارن ایام‌الله دهه فجر با اعیاد اسلامی در راستای تقویت معنوی مراسم‌های این ایام را مورد توجه قرار داد و گفت: فراهم‌سازی زمینه آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف با آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر مأموریت‌های کمیته مساجد ستاد دهه فجر خواهد بود.

وی ادامه داد: در این زمینه به دنبال برنامه‌ریزی شایسته و برگزاری همایش‌های کاربردی به منظور تکریم از مقام والای ایثارگران انقلاب اسلامی و نیز برگزاری همایش‌های کاربردی برای توجیه مناسب ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد هستیم.

ارباب سلیمانی از برنامه‌ریزی و انجام هماهنگی لازم به منظور اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در پایان مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن خبر داد و عنوان داشت: امیدواریم بتوانیم با مجموعه برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نقش مساجد را در انقلاب اسلامی ایران به خوبی برای نسل جوان تبیین کنیم.

انتهای پیام/78004/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول