اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه با بصیرت‏افزایی همراه باشد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه با بصیرت‏افزایی همراه باشد.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه با بصیرت‏افزایی همراه باشد

سعید حسینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برگزاری کرسی‏های آزاداندیشی در ایام دهه فجر در دانشگاه‏های استان زنجان جدی گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه اداره کل پست استان زنجان مرسولات را با تمبر انقلاب اسلامی و دهه فجر ارسال کند، خاطرنشان کرد: برگزاری میزگرد و نمایشگاه‏های فرهنگی نیز در ایام دهه فجر مورد توجه باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه نصب بنر به مناسبت دهه فجر باید با هماهنگی شهرداری زنجان باشد، تصریح کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه با بصیرت‏افزایی بسیار زیادی همراه باشد.

 

* حضور گسترده مردم در راهپیمایی اوج سرور است

وی اوج شادی و خوشحالی را در ایام دهه فجر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه سال‌جاری برشمرد و یادآور شد: گروه‏های موزیک ارتش و نیروی انتظامی و سپاه در مسیرهای راهپیمایی حضور پیدا می‏کنند.

حسینی با اشاره به همکاری با گروه سرود دانش‏آموزان در مراسم‏های مختلف دهه فجر، ادامه داد: به منظور حضور بالگرد نیز پیگیری مجدانه‏ای در استان صورت می‏گیرد.

وی با بیان اینکه دستگاه‎های اجرایی مرتبط در زمینه عکاسی و ثبت فیلم از راهپیمایی روز 22 بهمن ماه سال‌جاری آمادگی لازم را داشته باشند، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات هنری از جمله عکس با موضوع انقلاب نیز برنامه‏ریزی شود.

* گلباران مزار شهدای زنجان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه گلباران مزار شهدا یکی از برنامه‏های پیش‏بینی شده به مناسبت ایام دهه فجر در استان زنجان است، تصریح کرد: یاد شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس در این ایام و تجلیل از خانواده آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه شهدا با تقدیم خون خود سبب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شده‏اند، افزود: امروز یاد و خاطره آنها باید حفظ و راه آنها نیز ادامه داده شود.

* مورد توجه قرار گرفتن مساجدی که کانون انقلاب هستند

حسینی همچنین به شناسایی مساجدی که کانون انقلاب اسلامی در استان زنجان بوده‏اند، اشاره کرد و یادآور شد: این مساجد با نصب تابلویی مشخص و احیا شوند.

وی نام‏گذاری عنوان پروژه‏ها را نیز به نام شهدا یک اقدام بزرگی در حفظ یاد آنها برشمرد.

انتهای پیام/73006/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول