اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور:

خروش ملت در 9 دی خاطره هم‌صدایی 22 بهمن را زنده کرد

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: خروش مردم ایران در 9 دی خاطره هم‌صدایی آن‌ها را در 22 بهمن 57 در اذهان زنده کرد.

خروش ملت در 9 دی خاطره هم‌صدایی 22 بهمن را زنده کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه 9 دی مصداق بارز یوم‌الله است ابراز کرد: در ارتباط با حوادث سال 88 دشمن تصور می‌کرد بستر مناسبی برای پیشبرد اهداف خود به دست آورده و می‌تواند به وسیله توطئه‌های گوناگون طرح براندازی نظام اسلامی را در داخل کشور سامان‌دهی کند.

وی افزود: برخی افراد با مشاهده مسائل حاشیه‌ای پس از انتخابات گمان می‌کردند کار انقلاب اسلامی به پایان راه رسیده و مردم هم در براندازی نظام نقش اساسی را ایفا خواهند کرد زیرا بعضی گروه‌هایی که با آهنگ بیگانگان مشغول فعالیت بودند بزرگ‌نمایی‌های زیادی از حوادث آن سال در سطح ملی و فرا ملی داشتند.

نظام در حوادث 88 سعه صدر زیادی نشان داد

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه نظام اسلامی سعه صدر زیادی در ارتباط با آشوبگران از خود نشان داد خاطرنشان کرد: مدیران نظام سعی داشتند با مدیریت صحیح بهانه‌گیری فتنه‌گران را کاهش دهند اما به دلیل فضای غبارآلودی که وجود داشت حتی برخی معترضان هم به جرگه براندازان پیوستند.

وی ادامه داد: اوج توهین‌ها و هتک حرمت فتنه‌گران در روز عاشورای 88 بود که آن‌ها با پشتیبانی دشمنان به صحنه آمدند و مردم هم با مشاهده کینه عمیق دشمنان و ایادی داخلی آن‌ها نسبت به مقدسات اسلامی به صورت خودجوش در 9 دی‌ماه به خیابان‌ها آمده و ضربه سنگینی به استکبار وارد کردند.

9 دی تجربه تاریخی عظیمی برای انقلاب بود

آیت الله حسینی بوشهری 9 دی را یک تجربه تاریخی عظیم در انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: راهپیمایی مردم ایران در این روز یک حرکت الهی برگرفته از قیام عاشورای حسینی بود که همه آمال و آرزوهای دشمنان را نقش بر آب کرد.

امام جمعه قم تصریح کرد: ملت همیشه در صحنه ایران در 9 دی ماه 88 بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و امام و مقام عظمای ولایت تجدید پیمان کرده و دست رد بر سینه دشمنان کوبیدند به طوری که استعمار بزرگ در سردرگمی عمیقی فرو رفت و این مسئله هوشمندی مردم ایران را به رخ جهانیان کشید.

9 دی تضمین دیگری برای تداوم انقلاب بود

وی حماسه 9 دی‌ ماه را تضمین دیگری برای تداوم نهضت اسلامی دانست و گفت: خروش مردم ایران در این روز خاطره هم‌صدایی آن‌ها را در 22 بهمن 57 در اذهان زنده کرد.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه در 9 دی ماه سال جاری با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم تجمعی را در دفاع از ولایت و تجدید عهد با آرمان‌های رهبری در مدرسه فیضیه قم برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/78004/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول