اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان تاکید کرد

برگزاری یوم‌الله ‌22 بهمن با مشارکت حداکثری مردم

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: یوم‌الله ‌22 بهمن و دهه فجر انقلاب اسلامی بحث مردمی است که باید با مشارکت اقشار مختلف برگزار شود.

برگزاری یوم‌الله ‌22 بهمن با مشارکت حداکثری مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار‌ پیش از ظهر امروز در نشست ستاد دهه فجر استان کرمان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که دهه فجر را تجدید عهد دوباره با انقلاب، امام راحل و نظام جمهوری اسلامی دانستند، اظهار داشت: مردم همواره در صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب و با وجود مشکلات احتمالی حضور یافته‌اند.

وی بیان داشت: حضور مردم در صحنه موجب شده که دشمنان‌ نتوانند تجزیه و تحلیل درستی از نظام و انقلاب داشته باشند.

نجار با اشاره به اینکه حرکت و تلاش در برنامه‌های دهه فجر حرکت در مسیر رضایت‌ خدا است، ابراز داشت: برنامه‌های ‌دهه فجر باید متنوع، پرمحتوا، شاد و امیدوآور کننده باشند و با مشارکت و با حضور حداکثری مردمی صورت گیرند.

وی افزود: حضور و مشارکت حداکثری مردم در مراسم دهه فجر بسیار مهم است، مردم ‌بانیان اصلی انقلاب و نظام هستند و در پیروزی و تداوم آن نقش مهم و تاثیرگذاری دارند، لذا برنامه‌های دهه فجر باید با مشارکت خود مردم برگزار شود.

نجار عنوان کرد: ‌آوردن پلاکاردهای اداری در راهپیمایی 22 بهمن غیر‌ ضروری و موجب سوء ‌استفاده دشمنان ‌است و در این ایام باید برنامه‌های ویژه‌ای در مناطق روستایی و عشایری برگزار شود.

استاندار کرمان تصریح کرد: استفاده از شعارهای زمان انقلاب، تبادل برنامه بین استانی و بین شهری، رعایت نظافت در برنامه‌ها، راهپیمایی و توجه به همه اقشار مختلف مردم باید در برنامه‌های دهه فجر لحاظ شود.

نجار بیان داشت: یوم‌الله ‌22 بهمن و دهه فجر انقلاب اسلامی بحث مردمی است که باید با مشارکت اقشار مختلف برگزار شو‌د و استفاده از ظرفیت اقلیت‌های مذهبی برای اجرای برنامه‌های دهه فجر مناسب است.

انتهای پیام/80018/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول