اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شهرستان نیر:

حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را غافلگیر می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان نیر گفت:‌ حضور آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال دشمنان انقلاب اسلامی و ملت‌های آزادیخواه را زمین‌گیر کرده و آنها را بار دیگر به خشم و غضب واقعی وادار می‌کند.

حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را غافلگیر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میر‌فخرالدین زاهد در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر با اشاره به فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت:‌ مردم ایران بعد از سه دهه استقامت و ایستادگی بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و همدلی خود را به نمایش می‌گذارند و دشمنان اسلام را ناامید کرده و ترفند آنها را خنثی می‌کنند.

وی تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند تا بین ملت و نظام فاصله بیندازد تا شاید از این خلأ بتواند برنامه‌های فتنه‌انگیز و شیطانی خود را عملی سازد در حالی که دهه فجر و 22 بهمن ظرفیتی عظیم برای این ملت است تا اوج بالندگی و پشتیبانی خود را به جمهوری اسلامی ایران و خط ولایت فقیه نشان دهند.

زاهد خاطر نشان کرد: در برگزاری برنامه‌های دهه فجر شایسته است از ظرفیت مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، مدارس و دانشگاه‌ها بر حول حرکت مردمی اقدام کنیم چرا که در این ایام فرصتی است تا دستاوردهای انقلاب به نمایش گذاشته شده و ارزش‌های واقعی نمایان شود.

این مسئول اضافه کرد: بیان این دستاوردها در کنار آشنایی جوانان با انقلاب و اتصال مفاهیم این نظام به نسل جدید بایستی در اولویت برنامه‌های ستاد دهه فجر قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: آنچه که امروز به عنوان یک اصل حقیقی مد نظر و ملاک کار است اینکه جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار معرفی شده تا الگویی برای همه آنهایی باشد که نمی‌خواهند عظمت ملت ایران را به نظاره بنشینند.

‌سرپرست فرمانداری شهرستان نیر به افتتاح پروژه‌های مختلف در ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و ادامه داد: در مناسبت پیش رو بیش از 21 طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که انتظار می‌رود در این قابلیت و توانمندسازی‌ها رضایت مردم نیز جلب شود.

زاهد همچنین در جلسه توسعه ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان گفت: بخش صنعتی گردشگری نیر با هدف اشتغال، جذب توریسم و تبلیغ فرهنگ اصیل منطقه باید احیا شود.

وی از اختصاص اعتبار ویژه برای توسعه گردشگری خبر داد و افزود: ساماندهی منطقه نمونه گردشگری بولاغلار و پارک جنگلی نوالر ضرورتی انکارناپذیر است.

زاهد همچنین از راه‌اندازی و ساماندهی این مناطق گردشگری خبر داد و تصریح کرد: چنین فضاهایی برای کسب درآمد و اشتغال جوانان و جذب توریسم و تبلیغ فرهنگ شهرستان نیر و معرفی آثار تاریخی این شهرستان بسیار مؤثر است.

وی خاطر نشان کرد: با ارائه طرح جامع و کارآمد در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم به رشد و توسعه و بالندگی این شهرستان امیدوار باشیم که اکثر دستگاه‌های ذیربط نیز به رفع مشکل و تأمین زیرساخت‌های فضاهای گردشگری این شهرستان قول مساعد دادند.

انتهای پیام/62006‌/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول