اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز تاکید کرد

حضور پررنگ مسئولان در جشن‌های مردمی دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار شیراز گفت: مسئولان این شهرستان باید در جشن‌های باشکوه مردمی دهه فجر امسال حضور پررنگ داشته باشند.

حضور پررنگ مسئولان در جشن‌های مردمی دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، جواد زرین‌کلاه در جلسه ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی این شهرستان که در فرمانداری شیراز برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان این شهرستان در راستای کمیته‌های اجرایی ستاد دهه مبارک فجر لازم است با یک برنامه‌ریزی مدون در برگزاری هرچه باشکوه‌تر ایام‌الله دهه فجر تلاش کنند.

وی حضور پرشور جوانان در برگزاری و اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب را یکی از ویژگی‌های مهم این ایام باشکوه دانست و افزود: جدول کمیته‌های اجرایی با شرح وظایف تنظیم شده که در هفته جاری به مدیران دستگاه‌های مربوطه ارسال می‌شود و در این مورد تمام ادارات، نهادها و سازمان‌ها باید با توجه به مسئولیت محوله نسبت به تشکیل کمیته‌های اجرایی ستاد دهه فجر اقدام و نتیجه آن را به فرمانداری شیراز اعلام کنند.

این مسئول اضافه کرد: جشن‌ها و ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی علاوه بر دستگاه‌های اجرایی به صورت مردمی در دو بخش شهری و روستایی برگزار می‌شود که بخشداری‌های تابعه این شهرستان باید نسبت به فعال کردن کمیته‌های فرهنگی حوزه بخش مربوطه اقدام و در نخستین فرصت گزارش عملکرد همراه با مستندات مربوطه را به این فرمانداری ارسال کنند.

فرماندار شیراز با بیان اینکه باید علاوه بر کمیت، کیفیت برنامه‌های امسال نسبت به سال گذشته غنی‌تر باشد تصریح کرد: جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی مردمی برگزار می‌شود که در این راستا انتظار داریم علاوه بر حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در جشن‌های سطح شهر، برنامه‌های این ایام بابرکت در شهرستان شیراز با شکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

حجت الاسلام محمد رضایی رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس نیز با برشمردن اهمیت و ویژگی‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اذعان داشت: عنصر آگاهی و بصیرت در شناخت مواضع انقلاب اسلامی ما با توجه به شروع جنگ نرم علیه فرهنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی، می‌طلبد که تمام مسئولان با آگاهی از اهداف دشمنان، آنچنان که شایسته و بایسته است برنامه‌ریزی کنند که دهه پرفروغ فجر امسال پرمحتوا همراه با شور و نشاط برگزار شود.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول