اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

اختلاف بین مسئولان خیانت به نظام است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: اختلاف بین مسئولان خیانت به نظام است.

اختلاف بین مسئولان خیانت به نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا گلرو ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فردوس اظهار کرد: بزرگ‌ترین معجزه عاشورا این است که امام حسین(ع) را در بین کشورها و ادیان مختلف ماندگار کرد و امروز پس از یک‌هزار و 400 سال مسلمانان جهان در سوگ اباعبدالله الحسین(ع) عزاداری می‌کنند.

وی اتفاقاتی که منجر به دوری اسلام در کشورهای اسلامی و وابستگی آنان به استکبار و صهیونیسم شده را نتیجه گمراهی و انحراف آنان از مسیر ولایت دانست و افزود: هرگاه انسان از محور عدالت و ولایت فاصله بگیرد به بلاهای مختلفی دچار می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان‌جنوبی بر وحدت بین مسئولان نظام تاکید و تصریح کرد: اختلاف بین مسئولان خیانت به نظام است.

*برخی از مسئولان اختیار بدون مسئولیت می‌خواهند

گلرو با اشاره به اینکه خراسان‌جنوبی استانی نوپا و کم تجربه در ارتباط با امور اداری است، گفت: گاهی مشکلاتی در روند اداری مشاهده می‌شود که این مشکلات از عدم استفاده صحیح از اختیارات نشات می‌گیرد.

وی افزود: نامگذاری هر سال به عناوین مختلف از سوی رهبری بسیار هوشمندانه انجام می‌شود که اگر در سال‌های گذشته به این عناوین توجه بیشتری می‌شد امروز ناچار به قرارگرفتن در فضای جنگ اقتصادی نبودیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی در پاسخ به درخواست فرماندار فردوس مبنی بر تفویض اختیار بیشتر به مدیران شهرستانی تصریح کرد: برخی از مدیران اختیار بدون مسئولیت می‌خواهند که این نوعی فساد محسوب می‌شود و امکان‌پذیر نیست.

گلرو یادآور شد: برخی از مدیران برای اینکه ارادت خود را به نظام نشان دهند به دولت بد و بیراه می‌گویند که این ناجوانمردانه و به دور از انصاف است.

وی به خدمات ارزنده دولت‌های نهم و دهم اشاره کرد و گفت: اگر در این دولت‌ها خدماتی انجام نشده به سبب عقب‌ماندگی‌های تاریخی است که در یک شب نمی‌توان آن را جبران کرد.

انتهای پیام/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول