اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

خوسف دارای برند مذهبی و فرهنگی است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: خوسف دارای برند مذهبی و فرهنگی است و در توسعه این شهرستان باید بر اساس این برند و فرهنگ دیرینه آن عمل شود.

خوسف دارای برند مذهبی و فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا گلرو عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خوسف ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار کرد: 9 دی برگ زرینی دیگر در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه 9 دی روزی بود که انقلاب اسلامی جان تازه‌ای گرفت و مردم به صورت خودجوش از ولایت فقیه و نظام اسلامی حمایت کردند، افزود: 9 دی تاوان سنگینی را بر دوش همراهان و یاری‌کنندگان فتنه‌گران و حرمت‌شکنان گذاشت.

معاون معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: استکبار جهانی از اوایل انقلاب با لباس‌ها، ترفندها و اشکال گوناگونی سعی در ضربه‌زدن به نظام اسلامی را داشته و دارند که فتنه 88 نمونه‌ای از حربه‌های دشمن بود.

گلرو تصریح کرد: انقلاب اسلامی که برخواسته از نهضت عاشورا و دارای مردمانی با تفکر حسینی است که هرگز در برابر دهن‌کجی‌های فتنه‌گران ساکت ننشستند و روز 9 دی جواب دندان‌شکن و قاطعی به دشمنان به ویژه استکبار جهانی و ایادی داخل و خارج آن دادند.

وی ضمن تاکید بر توجه بیشتر مسئولان و مردم به مباحث اقتصاد مقاومتی و اصلاح سبک زندگی اظهار کرد: برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و اجتماعی باید ساختار و سبک زندگی خود را دچار تغییر و اصلاح کنیم.

معاون معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: بهینه مصرف کردن، صرفه‌جویی در منابع، اصلاح الگوی مصرف و مدیریت مصرف و هزینه از شاخص‌هایی است که باید در راستای تغییر سبک زندگی مورد توجه افراد باشد.

گلرو تصریح کرد: مسئولان شهرستان تازه تاسیس خوسف برای پیشرفت و توسعه این منطقه باید راه‌های جدید و راهبردی کاربردی را برای خود تنظیم و تدوین کنند و بر اساس برنامه به پیش بروند.

وی با اشاره به اینکه تغییر و تحول در زندگی شخصی و اجتماعی یک اصل ضروری است، افزود: یکی از مشکلات کشور به ویژه خراسان‌جنوبی تمایل به سکون و حفظ وضع موجود است که اگر این دو مورد در استان حاکم نبود خراسان‌جنوبی سی و ‌یکمین استان کشور به لحاظ سطح درآمد نمی‌شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: خوسف داری برند مذهبی و فرهنگی است و در توسعه این شهرستان باید بر اساس این برند و فرهنگ دیرینه آن عمل شود.

انتهای پیام/69003/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول