اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

طرح مهرآفرین به منظور توسعه سرمایه انسانی اجرا می‎‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی به اجرای طرح مهرآفرین در کشور اشاره کرد و گفت: این طرح در راستای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی اجرا می‌شود.

طرح مهرآفرین به منظور توسعه سرمایه انسانی اجرا می‎‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا گلرو ظهر امروز در کارگاه آموزشی تبیین طرح مهرآفرین در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: طرح مهرآفرین بیانگر یک تحول عظیم در سیستم اداری در سطح کشور به شمار می‌رود.

وی کارآیی نیروی انسانی را از مهم‌ترین ارکان اجرای این طرح دانست و ادامه داد: طرح مهرآفرین اختیاراتی را در چارچوب قوانین به دستگاه‌های اجرایی به منظور تسهیل در روند خدمات‌رسانی به مردم می‌دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: اجرای طرح مهرآفرین یعنی واگذاری کار مردم به مردم و در این راستا دستگاه‌های اجرایی به عنوان پیشگامان خدمات‌رسانی و صف مقدم ارتباط با مردم هستند.

گلرو یادآور شد: عدم استفاده درست از ظرفیت‌های قانونی یک سری تعهدات در قبال مردم به وجود می‌آورد که مسئولان وظیفه پاسخگویی به آن را دارند.

مدیرکل دفتر منابع انسانی استانداری خراسان‌جنوبی نیز اجرای طرح مهرآفرین را راهکاری برای برون‌رفت از دستگاه‌های اجرایی از موانع اداری عنوان کرد و گفت: در حال حاضر بحث تحول اداری به طور جدی در دست پیگیری است.

جواد وحدتی‌فرد افزود: مهم‌ترین مبحثی که در طرح مهرآفرین مطرح است، ورود دولت در راستای پاسخگویی در کوتاهترین زمان است.

وی اظهار کرد: امید است با تحقق این طرح سرعت خدمت‌رسانی به مردم افزایش پیدا کرده مشکلات دستگاه‌های اجرایی در راستای خدمت‌رسانی مرتفع شود.

مدیرکل دفتر منابع انسانی استانداری خراسان‌جنوبی یادآور شد: تفویض اختیار به استانداران و دستگاه‌های اجرایی به سرعت‌بخشی پاسخگویی نیازهای مردم کمک می‌کند، که در این راستا دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/69002/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول