اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر خبر داد

پرداخت 2.6 میلیارد ریال حق بیمه برای مددجویان ابهری

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر از پرداخت 2 میلیارد و 600 میلیون ریال حق بیمه برای مددجویان ابهری خبر داد.

پرداخت 2.6 میلیارد ریال حق بیمه برای مددجویان ابهری

محسن داودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان ابهر در راستای تامین آتیه خانواده‌های زیر پوشش این نهاد اقدامات مختلفی را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم در خصوص تامین آتیه مددجویان معرفی آنها به بیمه تامین اجتماعی برای بهره‌مندی از مزایای این نوع بیمه است، اضافه کرد:  یکی از مهم‌ترین اهدافی که در ارائه این نوع خدمت دنبال می‌شود، توانمندسازی جامعه هدف است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر در ادامه با بیان اینکه در سال‌جاری نیز که به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده مبحث توانمندسازی و خودکفایی مددجویان از طریق اشتغال‌زایی برای آن‌ها مورد توجه قرار گرفته است، اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود از آغاز سال‌جاری تا کنون برای بسیاری از واجدان شرایط شغل ایجاد شده است تا از این طریق زمینه توانمندسازی آن‌ها فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه موضوع بیمه نیز در کنار اشتغال‌زایی برای مددجویان مورد توجه است، گفت: برای بیمه مشمولان بیمه تامین اجتماعی در سه ماهه چهارم سال جاری مبلغ 2 میلیارد و 694 میلیون و 98 هزار ریال حق بیمه توسط کمیته امداد شهرستان ابهر پرداخت شده است.

داودی خاطر نشان کرد: مبلغ مذکور برای بهره‌مندی یک هزار و 213 نفر از مجریان طرح‌های اشتغال و زنان سرپرست خانوار از بیمه‌ تامین اجتماعی هزینه شده است.

گفتنی است، بهره‌مندی از بیمه بازنشستگی و امور درمانی و دارویی از جمله مزایای بیمه تامین اجتماعی است.

انتهای پیام/73005/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول