اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

طرح انتخابات آزاد آب در آسیاب دشمن ریختن است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: برخی‌ فریب‌خوردگان داخلی و ایادی آنها می‌خواهند با طرح انتخابات آزاد آب در آسیاب دشمن بریزند و در آستانه انتخابات فتنه و تفرقه‌ای جدید به راه‌ اندازند.

طرح انتخابات آزاد آب در آسیاب دشمن ریختن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دست‌باز ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاونان سیاسی و عمرانی فرماندار اردبیل اظهار داشت: اکنون عده‌ای با طرح انتخابات آزاد و با اهداف مشخص با هم صدا شدن با فتنه‌گران و بیگانگان سعی در ایجاد تفرقه در انتخابات سال آینده دارند تا شاید بتوانند مقاصدشان را به ثمر بنشانند.

وی تصریح کرد:‌ این عده باید از فرمایشات مقام معظم رهبری درس عبرت بگیرند که به صراحت اعلام کردند مگر انتخابات قبلی برگزار شده در 33 دوره آزاد و با مشارکت حداکثری مردم، امنیت کامل و برنامه‌ریزی دقیق برگزار نشد که با طرح چنین مسائلی عده‌ای می‌خواهند چهره خودشان را نشان داده و ماهیت‌شان را زیر سئوال ببرند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با بیان این مطلب که انتخابات آینده کانون وحدت و همدلی در نظام اسلامی خواهد بود، یادآور شد: هوشیاری مسئولان و مردم در مقابل توطئه‌های دشمنان برای کم‌رنگ جلوه دادن انتخابات آتی ریاست جمهوری امری ضروری و حیاتی است که شایسته است ماهیت چنین اقدامات پلید برای همه رو شود.

دست‌باز گفت: مردم ما به قدری بصیر و آگاه هستند که چنین ترفند‌ها و حرکت‌های خبیث دشمن را تشخیص داده و نسبت به خنثی شدن چنین حیله‌ها و نیرنگ‌های بی‌ثمر تلاشی همه جانبه خواهند داشت.

این مسئول عنوان کرد: در سال آینده با درایت و آگاهی و حضور حداکثری مردم انتخاباتی سالم و کم دغدغه خواهیم داشت و قطعاً دشمنان بیش از گذشته مایوس خواهند شد.

ولایت‌مداری امنیت حقیقی در برابر فتنه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: تا زمانی که در مسیر ولایت حرکت کنیم و خط‌مان را از خط ولایت جدا نکنیم قطعاً در مقابل توطئه‌ها و ترفندها و فتنه‌های جدید در امان خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد دشمن بیش از هر زمان دیگر در رسیدن به اهدافش امیدوار باشد.

دست‌باز به نزدیکی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین ضرورت تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: ملت ایران در 34 سال گذشته با حوادث و فراز و نشیب‌های مختلفی که پشت سر گذاشته‌اند آبدیده‌تر شده و در صحنه‌های مختلف توانسته‌اند عظمت و اقتدار خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/62004/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول