اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان مطرح کرد

ورود فتنه‌گران به انتخابات یازدهم با شعار انتخابات آزاد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: در انتخابات یازدهم نیز فتنه‌گران با یک کد و با یک شعار هماهنگ تحت عنوان انتخابات آزاد می‌آیند و این حرف‌ها، حرف‌هایی است که آب به آسیاب دشمن می‌ریزد و کمک به جبهه دشمن است.

ورود فتنه‌گران به انتخابات یازدهم با شعار انتخابات آزاد

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خورموج به آلایندگی خطوط انتقال گاز ترش در بعضی از شهرها، بخش‌ها و روستاهای استان بوشهر اشاره کرد و گفت: حق آلایندگی حق قانونی مردم ما است و اعتقاد داریم که بیش از جاهای دیگر اولویت اول در جهت استفاده از این منابع به نفع شهرستان‌هایی است که در همین استان و در کنار این خط انتقالی قرار دارند.

وی اضافه کرد: مردمی که در کنار خط انتقال گاز قرار دارند از آلایندگی‌هایی صنایع نفت و گاز استنشاق می‌کنند و مبتلا به خیلی از بیماری‌ها شده‌اند حق اولیه این‌هاست که در اولویت دریافت حق آلایندگی باشند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که قبلا اجازه ندادند که مردم استان بوشهر از این نعمت خدادادی استفاده کنند به این مردم ظلم کرده‌اند و نباید بیش از این‌ها اجازه ظلم به مردم داد.

وی افزود: باید در توسعه صنعت نفت، پتروشیمی، پالایشگاه صنایع بالا دستی و پائین دستی تلاش شود و از این فرصتی که به وجود آمده در اولویت اول به نفع و توسعه رشد استان بوشهر و مردم باشد.

موسوی‌نژاد به بحث انتخابات یازدهم نیز اشاره کرد و یادآور شد: در قضیه انتخابات 88 از اول رصد می‌کردیم کدهایی در جهت ایجاد اغتشاش و فتنه می‌دیدیم و همان موقع حضرت امام خامنه‌ای هشدارهایی دادند و خواص هم بحث خیانت از آرا و صیانت از آرا را مطرح و با این عنوان آمدند و فتنه بزرگی را ایجاد کردند.

وی افزود: در انتخابات یازدهم نیز فتنه‌گران با یک کد و با یک شعار هماهنگ تحت عنوان انتخابات آزاد می‌آیند و این حرف‌ها، حرف‌هایی است که آب به آسیاب دشمن می‌ریزد  و کمک به جبهه دشمن است.

موسوی‌نژاد ادامه داد: تمام کسانی که در جمهوری اسلامی زندگی می‌کنند وظیفه دارند در جهت مقابله با دشمن و تحقق پیدا نکردن اهداف شوم دشمن تلاش کنند و این یک واقعیتی است.

وی خاطرنشان کرد: بعضی از خواص مردود که متاسفانه در جریان‌های متعدد خوب عمل نکردند مثل جناب آقای هاشمی رفسنجانی، خاتمی و دیگر سرانه فتنه که در جهت آرامش، تقویت نظام، پیشبرد اهداف نظام و در جهت مقابله با اهداف شوم دشمن می‌توانستند کاری انجام دهند اما انجام ندادند.

موسوی‌نژاد اضافه کرد: این‌ها نه تنها کاری را انجام ندادند بلکه کمک کردند به جریان فتنه و جریان برانداز علیه نظام و بازهم در جریان انتخابات آینده در حال انجام اقداماتی هستند و قطعا" هوشیاری و بصیرت مردم به صورت ویژه نیاز است.

موسوی‌نژاد گفت: انتخابات آینده قطعا" انتخابات با عظمت و پرشور خواهد بود و در راستای تحقق اهداف انقلاب، نیاز داریم که خواص به خوبی عمل کنند و ذره‌ای از تکلیف خود عدول نکنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس تاکید کرد: در مقابل حرکت‌های شوم و رفتاری که بر علیه حضرت آقا و ولایت فقیه انجام می‌دهند باید بایستیم و فرقی هم نمی‌کند و انسان‌ها تا زمانی برای ما احترام دارند که در چارچوب ارزش‌ها و ولایت حرکت کنند.

انتهای پیام/66001/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول