اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنقرو کلیایی:

طرح انتخابات آزاد یک توطئه رنگین دیگر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنقرو کلیایی طرح انتخابات آزاد را توطئه رنگین دیگری دانست و هشدار داد: دشمن برای اجرای آن برنامه‌ریزی کرده و تمرکز خود را بر انتخابات گذاشته است.

طرح انتخابات آزاد یک توطئه رنگین دیگر است

حجت‌الاسلام شمس‌الله برقراری صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه بیان داشت: باید شاکر نعمت ولایت فقیه بود، چرا که وجود ولایت فقیه در کشور یک هدیه الهی است.

برقراری ادامه داد: بیان صریح حضرت آقا نشان می‌دهد دشمنان برای به راه انداختن اغتشاش در کشور به‌دنبال یک کلید واژه بودند و این کلید واژه انتخابات آزاد بود.

وی هدف دشمنان داخلی و خارجی را ایجاد سوءظن در انتخابات عنوان کرد و بیان داشت: کسانی که انتخابات آزاد را مطرح می‌کنند، قطعا از خارج دستور می‌گیرند و دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که این افراد مجریان خوبی برای اجرای توطئه‌های آنان هستند.

برقرای با اشاره به اینکه این افراد با دامن زدن به بحث تقلب در فتنه 88 آب به آسیاب دشمن ریختند، عنوان داشت: با وجود گوشزد مسئولان مبنی بر رخ ندادن تقلب، بازهم به قانون توجهی نکردند.

امام جمعه سنقرو کلیایی تاکید کرد: طرح انتخابات آزاد توطئه رنگین دیگری است که دشمنان برای اجرای آن برنامه‌ریزی کرده‌اند و دشمن تمرکز خود را بر انتخابات گذاشته است و کسانی که ندانسته به این مسائل دامن می‌زنند باید متوجه باشند که تمام انتخاباتی که در جمهوری اسلامی برگزار شده از آزادی و سلامت و شور و نشاط مردم برخوردار بوده است.

برقراری اعلام کرد: اگر منظور از آزادی، حضور ضدانقلاب، براندازان و منافقین است، قطعا با بصیرت مردم ایران مواجه می‌شود و انجام نمی‌گیرد و نخواهد گرفت.

*هشدار به گروه‌های چند نفره و جریان‌های ناسالم و بدسابقه

وی افکار مردم را امانت دانست و خیانت به این امانت را دشمنی با خدا توصیف کرد و خطاب به برخی گروه‌ها و افراد که درصدد شیطنت کردن هستند هشدار داد: افرادی که با راه‌اندازی گروه‌های چند نفره و جریان‌های ناسالم و بدسابقه قصد دارند فتنه را دامن بزنند، بدانند جوانان مومن و ولایت‌مدار و مسئولان هوشمند و دلسوز نظام از کوچک‌ترین حماقت آن‌ها چشم‌پوشی نمی‌کنند.

برقراری تاکید کرد: این افراد دلسوز مردم و نظام نیستند و قطعا به جریان‌های ناسالم وابسته‌اند و توصیه ما به این افراد این است که از فتنه 88 درس بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: عبرت زیاد است و عبرت‌گیرنده کم، لذا حزب بازی و دنبال کردن یک سری مسائل نادرست به مصلحت نظام نیست.

امام جمعه سنقرو کلیایی وظیفه دست‌اندرکاران عرصه فرهنگی را سنگین توصیف کرد و گفت: مسئولان متولی موضوعات فرهنگی باید در عرصه انتخابات، نقش مثبت و مفیدی ایفا کنند.

انتهای پیام/2700/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول