اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس:

دشمن با کلید واژه انتخابات آزاد به میدان آمده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس گفت: در انتخابات 92 دوستان به انتخاب رئیس‌جمهور ولایت‌مدار و انقلابی چشم دوخته‌اند و دشمن هم به ایجاد فتنه و آشوب با کلید واژه انتخابات آزاد به میدان آمده است.

دشمن با کلید واژه انتخابات آزاد به میدان آمده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالوحید فیاضی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قبلی و جدید نور اظهار داشت: در انتخابات 92 دوستان به انتخاب رئیس جمهور ولایت‌مدار و انقلابی چشم دوخته‌اند و دشمن هم به ایجاد فتنه و آشوب با کلید واژه انتخابات آزاد به میدان آمده است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس عنوان کرد: ایستادگی، عزت و استقلال ما مرهون توجه ولی امر مسلمین است و با رهنمودهای حضرت، اختلاف‌های سیاسی در حال فروکشیدن است.

فیاضی افزود: رئیس جمهور که در هفته گذشته در مجلس حاضر شد، اتفاق مبارکی افتاد، گر چه بسیاری از نمایندگان مخالف و بسیاری هم موافق حضور وی بودند اما موضع رئیس جمهور بسیار شفاف و روشن بود و مسایلی که عنوان کردند از جمله طرح خروج دام از جنگل بسیار مهم و کارشناسی بود که من هم آن را دنبال خواهم کرد.

وی حرکت رئیس جمهور را حرکتی خوشایند برای رهبری و دوستان نظام و موجب رضایت‌مندی مردم دانست و ادامه داد: همه خاصیت ما هم مطیع رهبری بودن و به مردم تعلق داشتن است و رضایتمندی رهبری و مردم برای ما اصل و اساس فعالیت و کار است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس در ادامه به تغییرات مسئولان اشاره کرد و گفت: در سیاست کلی کار مهم نیست چه کسی بر سر کار باشد و مسئولیت داشته باشد بلکه مهم چگونه عمل کردن است و ما باید به رسالت خود در قبال ملت عمل کنیم، خدمتگزاری و نوکری این مردم وظیفه مقدس است و عدم آن معصیت است.

فیاضی با اشاره به نیاز شهرستان به انجام و تکمیل پروژه‌ها، از جمله راهسازی، درمانی، کشاورزی، آب و فاضلاب و ... اظهار داشت: قطعاً در سایه همدلی و وفاق این پروژه‌ها محقق می‌شود.

انتهای‌پیام/86023/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول