اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شاهین‌شهر:

شعار «انتخابات آزاد» خوراک رسانه‌های غربی را تامین می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شاهین‌شهر گفت: شعار برگزاری انتخابات آزاد در واقع تأمین خوراک رسانه‌های غربی است.

شعار «انتخابات آزاد» خوراک رسانه‌های غربی را تامین می‌کند

محمد نورمحمد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر با اعلام آمادگی کامل فرمانداری این شهرستان برای انتخابات خرداد 92 اظهار کرد: کسانی که شعار انتخابات آزاد را بیان می‌کنند، در واقع خوراک رسانه‌های غربی را تأمین می‌کنند.

وی ادامه داد: تاکنون در حوزه شهرستان شاهین شهر و میمه هیچ‌گونه اتفاقی خاصی گزارش نشده است و در انتخابات آتی همانند انتخابات‌های دیگر در سلامت کامل برگزار می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شاهین‌شهر افزود: پیام امسال یوم الله 22 بهمن برای دنیا با توجهی به شرایط اقتصادی و سیاسی هم‌اکنونی که در کشور حاکم هست، مهم بوده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون بیگانگان به شدت مانور دادن روی موضوع انتخابات آزاد و عدم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن هستند تا از این قضیه سوء استفاده بکند، ادامه داد: حضور کم‌رنگ در راهپیمایی 22 بهمن سبب می‌شود که دشمنان سکویی برای دلسرد کردن مردم در انتخابات درست کنند.

نور محمد اذعان کرد: بیگانگان نمی‌دانند این مملکت از خون چه کسانی به ثمر نشسته و هنوز به ویژگی‌ها و تبعیت مردم از رهبر معظم انقلاب پی نبرده‌اند.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول