اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی بسیج استان اصفهان:

بحث انتخابات آزاد هم‌سویی با دشمنان است / بیانات رهبری بسیار رساست

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی بسیج استان اصفهان گفت: صحبت درباره انتخابات آزاد هم‌سویی با دشمنان است چرا که بیانات رهبر معظم انقلاب در این باره خطاب به مسئولان بسیار رسا است که مراقب دشمنان باشید.

بحث انتخابات آزاد هم‌سویی با دشمنان است / بیانات رهبری بسیار رساست

علی رئیسیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره انتخابات آزاد اظهار کرد: افرادی که این مبحث را مطرح کردند شش ماه قبل از آغاز سال 88 کمیته صیانت از آراء را تشکیل دادند تا در زمان انتخابت نمایندگان کاندیداها مراقب آرای مردم باشند و در واقع با این کار می‌خواستند کد امکان تقلب در انتخابات را به مردم بدهند.

وی افزود: شاید این موضوع امکان‌پذیر باشد که یک نفر با تقلب در شناسنامه دو بار رای بدهد اما در تاریخ انقلاب اینکه رأی شخصی را به جای دیگری بنویسند، سابقه نداشته است.

مسئول حوزه نمایندگی بسیج استان اصفهان تاکید کرد: برخی افراد در شرایطی بر انتخابات آزاد تاکید می‌کنند که رهبر انقلاب فرمودند که مگر انتخابات غیر آزاد نیز در ایران داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه چند تحلیل می‌توان برای طرح مبحث انتخابات آزاد از سوی این افراد داشت، گفت: برخی از این افراد قصد دارند از شرایط به نفع خود سوءاستفاده و به نوعی مدعی شوند که اگر شخصی به غیر از طیف ما در انتخابات پیروز شود این انتخابات آزاد نبوده است.

رئیسیان ادامه داد: علی مطهری به صراحت بیان داشت که انتخاباتی آزاد محسوب می‌شود که میرحسین موسوی و کروبی نیز در آن کاندیدا شوند و این موضوع به این معناست که هرکس در هر طیفی که قرار دارد حتی اگر جزو حلقه انحرافی و فتنه‌گران نیز باشد می‌تواند برای انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری نامزد شود.

وی با اشاره به اینکه این افراد در فتنه 88 به خوبی ماهیت خود را نشان دادند، تأکید کرد: اصلاح‌طلبان با آرای همین مردم به قدرت رسیدند و به مدت هشت سال اداره مملکت را در دست داشتند بنابراین بنا بر ادعای خودشان ریاست آنها بر کشور غیرقانونی بوده است.

مسئول حوزه نمایندگی بسیج استان اصفهان تصریح کرد: صحبت درباره انتخابات آزاد هم‌سویی با دشمنان است چرا که بیانات رهبر معظم انقلاب در این باره خطاب به مسئولان بسیار رسا است که مراقب باشید حرف‌های شما مردم را از شرکت در انتخابات مأیوس نکند.

انتهای پیام/63008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول