اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

هدف از القای «انتخابات آزاد» تزریق روحیه ناامیدی در مردم است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس سیاسی گفت: هدف دشمنان از القای انتخابات آزاد تزریق روحیه نا امیدی در مردم است که منجر به کاهش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌شود.

هدف از القای «انتخابات آزاد» تزریق روحیه ناامیدی در مردم است

مهدی مستاجران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون تمام انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به صورت آزاد و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه در دوره اصلاحات برخی دشمنان داخلی و خارجی قصد داشتند ناامیدی به نظام را در جامعه تقویت کنند، افزود: اینکه عده‌ای در زمان حساس کنونی مبحث انتخابات آزاد را علم کرده‌اند به طور کامل هدفمند است و به نوعی قصد دارند با کنایه بگویند که انتخابات‌های کنونی آزاد نیست و بدین وسیله روح ناامیدی و دلمردگی را در مردم ایران تزریق کنند.

این کارشناس سیاسی تاکید کرد: در انتخابات دور قبل ریاست جمهوری نیز این افراد قصد القای موضوع تقلب در انتخابات را داشتند که مردم ایران آن را باور نکردند چرا که هم خودشان به پای صندوق‌های رأی رفته بودند و هم حفاظت از آرای را نمایندگانی از مردم بر عهده داشتند.

وی با اشاره به توصیه‌ها و تبلیغات دشمنان در زمان انتخابات برای کاهش حضور در پای صندوق‌های رای تصریح کرد: دشمنان با چنین القائاتی قصد دارند که مشارکت‌های مردمی در انتخابات را کاهش دهند تا بعدها نیز از این مسئله بر ضد ایران استفاده کنند.

وی ادامه داد: آنها به خوبی می‌دادند که رئیس‌جمهوری که با رای پایین مردم انتخاب شود در محافل بین‌المللی و داخلی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی  قدرت عمل چندانی برای آبادانی و پیشرفت نظام را از دست می‌دهد.

مستاجران تصریح کرد: این همان چیزی است که استکبار جهانی همواره به دنبال آن بوده است چرا که نتیجه چنین عملکردی ارتجاع و عقب‌ماندگی کشور است.

وی با اشاره به مطرح کردن مبحث انتخابات آزاد از قول برخی افراد پیشکسوت انقلاب گفت: عملکرد این افراد که زمانی با اقبال عمومی مردم روبرو بودند اکنون مورد رضایت مردم ما نیست و این افراد نیز به جای جبران سیاست‌ها و افکار غلط خود نسبت به مردم کینه‌توزی می‌کنند.

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه در انتخابات 88 عموم مردم به این افراد روی خوش نشان ندادند، گفت: می‌توان گفت برخی از این افراد به علت خودخواهی درصدد مصادره امکانات انقلاب و نظام هستند و با توجه به اینکه می‌دانند با مشارکت حداکثری مردمی به هدفشان نمی‌رسند در این القائات باطل با دشمنان نظام هم‌سو شده‌اند.

وی تصریح کرد: مردم ایران با فردی که با آرمان‌ها و اهداف آنها مقابله کند به طور قطع می‌ایستند و به طور یقین با شرکت پرشور در انتخابات 92 خواری و ذلت مضاعفی بر پیکره این افراد وارد می‌کنند.

انتهای پیام/63008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول