اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مرند:

ادعای انتخابات آزاد فتنه دوم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مرند با اشاره به فرمایش اخیر رهبری درباره انتخابات گفت: ادعای انتخابات آزاد فتنه دوم است که با موضع‌گیری اخیر رهبری این فتنه در نطفه خفه شد.

ادعای انتخابات آزاد فتنه دوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌الاسلام  علی نعمت‌زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان افزود: پس از موضع‌گیری اخیر رهبری، هر کس در هر لباسی بر انتخابات آزاد تاکید کند، ضد ولایت فقیه است.

وی تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری افراد، احزاب و گروه‌ها تاثیرگذار در انتخابات هستند از این رو در سخنان و حرکات خودشان دقت کنند که دشمن به عنوان خوراک تبلیغاتی از آنها استفاده نکند.

نعمت‌زاده با بیان اینکه پس از سخنان رهبری هر کس بر آزاد بودن انتخابات تاکید کند به هدف دشمن خدمت کرده است، تاکید کرد: دشمن برای این انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز نقشه‌هایی دارد که از یک طرف برنامه‌ریزی کرده تا مردم در انتخابات حاضر نشوند و دوم اینکه با طرح آزادی انتخابات در صدد است اهداف خود را پیش ببرد.

وی گفت: در فتنه اول رمز فتنه‌گران تقلب بود و در فتنه دوم انتخابات آزاد رمز کینه‌توزان انقلاب است که همه باید در مورد آن با بصیرت عمل کرده و اجازه ندهند دشمن وارد معرکه شود.

امام جمعه مرند در ادامه سخنان خود تاکید کرد: کاندیداها هم اگر در خود توان اداره کشور را دارند، به صحنه بیایند.

وی با اهمیت ذکر کردن وحدت بین مردم و مسئولان گفت: دشمن در منطقه با ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی قصد دارد به اهداف شوم خود برسد ولی مردم و مسلمین بیدار بوده و هیچ‌وقت چنین فرصتی را به دشمن نخواهند داد.

نعمت‌زاده در ادامه با اشاره به تشییع پیکر پاک سه تن از شهدای گمنام در شهرستان مرند که با حضور باشکوه اهالی برگزار شد و چهره شهر را عوض کرد، این امر را نشانه پایداری و وفاداری مردم به خون پاک شهدا و اطاعت از فرامین رهبری ارزیابی کرد.

وی گفت: به برکت خون پاک شهدا آمریکا و استکبار جهانی هر روز ذلیل‌تر شده اما عزت‌مداری و اقتدار مردم ایران در دنیا به اوج خود می‌رسد.

خطیب جمعه مرند تاکید کرد: قدرتی که اینک از آن ایران اسلامی شده به برکت خون پاک شهدا، وحدت مردم همچنین خدمت صادقانه و بی‌منت مسئولان در جامعه است که باعث شکست توطئه‌های دشمن در تحریم‌ها و جنگ نرم شد.

وی گفت: بر همه مردم و مسئولان به خصوص جوانان قدرشناس که صاحبان اصلی این انقلاب هستند واجب است از تجربه‌ها درس بگیرند و بدانند هر کس بی‌منت به مردم خدمت کند، عزیز می‌شود.

نعمت‌زاده در ادامه با اظهار رضایت خود و اهالی شهرستان مرند از صدا و سیمای استان به خاطر پرداختن به حضور باشکوه مردم مرند در مراسم تشییع شهدای گمنام، به تصویر کشیدن حضور باشکوه مردم در تمام صحنه‌ها و پرداختن به فرهنگ شهادت را لازم جامعه امروز دانست.

وی گفت: مردم عهدی که با شهدا و رهبری بستند هرگز از یاد نخواهند برد.

امام جمعه مرند در ادامه سالروز وفات رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع)، شهادت امام رضا(ع) و شهادت شهید نواب صفوی و سه تن از همراهان وی را گرامی‌داشت.

وی، زندگی رسوا اکرم (ص) را بهترین سبک زندگی و فرمایشات ایشان را بهترین رهنمود برای هدایت انسان‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/60009/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول