اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران:

مطرح‌کنندگان انتخابات آزاد وطن‌فروش و خائن هستند

خبرگزاری فارس: عضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: کسانی که انتخابات آزاد را برای انتخابات ریاست جمهوری مطرح می‌کنند جزو خائنان و وطن‌فروشان هستند.

مطرح‌کنندگان انتخابات آزاد وطن‌فروش و خائن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام جعفر شجونی همرزم شهید نواب صفوی و عضو شورای مرکزی جمعیت فدائیان اسلام صبح امروز در سومین یادواره مردمی شهید سیدمجتبی نواب صفوی با بیان اینکه دردمندی مسلمانان آنها را به هم پیوند می‌دهد، اظهار کرد: مسلمانان واقعی نسبت به درد و غم هم بی‌تفاوت نیستند و نسبت به هم دردمندی و ناراحتی احساس می‌کنند.

وی افزود: قیام و مبارزات شهید نواب صفوی و یارانش با نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) خصوصیات واحد بسیاری داشت و تلاش برای احیای ارزش‌های اسلامی و مبارزه با ظلم و ستم محور مشترک هر دو آنها بود.

همرزم نواب صفوی در ادامه گفت: این شهید فردی مخلص، دردمند و دلسوز بود و با برخورداری از بصیرت در برابر ترفندهای معاندان برای احیای اسلام در جامعه تلاش و مبارزه می‌کرد و در نهایت بعد از چند سال مبارزه با رژیم ستم شاهی به شهادت رسید.

وی یادآور شد: زمانی به رسالت خود عمل نکردیم، نتیجه آن شد که امام راحل را تبعید کردند و شاه حزب رستاخیز را درست کرد و بعدها اهانت‌هایی به روحانیت صورت گرفت که زبان از بیان آن قاصر است، امروز زمان شناخت رسالت و عمل به تکلیف در مسیر ولایت است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب، حفظ بصیرت را از ضرورت‌های مقابله با ترفندهای معاندان دانست و اظهار کرد: برخی افراد که زمانی در شمار یاران امام بودند و در کشورمان به پست و مقام رسیدند بعد از ارتحال امام با نماینده امام همراهی و مساعدت نکردند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ممکن است برخی از جوانان از افراد عادی بصیرت بالاتری داشته باشند، تاکید کرد: بینش و بصیرت تنها سلاحی است که با استفاده از آن می‌توان از کشور دفاع کرد.

شجونی با بیان اینکه بیداری اسلامی جزو پیش‌بینی‌ها و آرزوهای امام راحل بوده است تاکید کرد: شهیدانی مانند شهید نواب صفوی نمونه بارزی برای بیداری اسلامی است و این دو به هم متصل هستند.

وی ترویج ابعاد شخصیتی شهید نواب صفوی و انتقال آن به آحاد جامعه را از جمله نسل جوان و نوجوان به عنوان یک ضرورت مهم در جامعه اسلامی دانست و گفت: بیداری اسلامی جزو پیش‌بینی‌ها و آرزوهای امام راحل بوده است.

شجونی تاکید کرد: شهیدانی مانند شهید نواب صفوی نمونه بارزی برای بیداری اسلامی است و این دو به هم متصل هستند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه راه‌حل تمام معضلات کشور حفظ فرهنگ شهادت است، گفت: اگر امروز ایران در دنیا با اقتدار حضور یافته و از مواضع برحق خود دفاع می‌کند، به برکت اتصال انقلاب به فرهنگ شهادت است.

شجونی تاکید کرد: راه شهدا راه غیرت و سربلندی است و سرافرازی ایران اسلامی به برکت ایثار و فداکاری شهداست و شهدا با الهام از نهضت جاوید کربلا توانسته‌اند عاشقانه از اسلام و قرآن دفاع کنند و ثمره این ایثارها و جانفشانی‌ها بیداری اسلامی امت اسلام در جهان است.

وی با بیان اینکه راه‌‌حل تمام معضلات کشور حفظ فرهنگ شهادت است، گفت: باید به آرمان و اهداف شهدا توجه و عنایت بیشتری شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با اشاره به طرح مسئله انتخابات آزاد برای دور آینده انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد:مطرح‌کنندگان انتخابات آزاد خائنان و وطن فروشان هستند.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول