اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

اجرای 130 پروژه در کوثر

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: در سطح شهرستان کوثر به عنوان مولود انقلاب اسلامی بیش از 130 پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی و زیر‌بنایی در حال اجرا است.

اجرای 130 پروژه در کوثر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در جریان بررسی روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان کوثر اظهار داشت: این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری 6 میلیارد تومان در حال اجرا هستند که امیدواریم با بهره‌برداری از آن‌ها زمینه توسعه همه جانبه شهرستان کوثر فراهم آید.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان استان باید از انجام پروژه‌های غیرفنی خودداری کنند چراکه ما علاقه‌مند هستیم کارهای ماندگار و با کیفیت در مسیر توسعه شهرستان و استان اتفاق بیفتد.

استاندار اردبیل ضرورت تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های نیمه تمام شهرستان کوثر را یادآور شد و گفت: این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفته و پیگیری می‌شوند.

نیکزاد افزود: تعدادی از این پروژه‌ها که در قالب طرح مهر ماندگار قرار دارند با تخصیص اعتبار از منابع مختلف تکمیل می‌شوند و باید تلاش کنیم در کنار آن سایر طرح‌ها و پروژه‌ها را نیز تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

استاندار اردبیل ضریب اعتبارات شهرستان کوثر را 98/4 درصد ذکر کرد و افزود: 500 میلیون تومان در چند روز گذشته به این شهرستان تخصیص یافت.

نیکزاد تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل تهیه طرح جامع و تفصیلی شهر گیوی، مطالعه و اجرای سدهای خاکی و زودبازده، احداث مدرسه، ساختمان اداره‌ها، نوسازی و تجهیز مدارس، اصلاح و توسعه آب آشامیدنی شهر گیوی، بهسازی و مرمت گلزار شهدا، احداث پایگاه امداد جاده‌ای، آبرسانی روستایی، تکمیل درمانگاه زرج‌آباد و تعمیر و تجهیز ساختمان اداره‌های شهرستان هستند.

این مسئول عنوان کرد: علاوه بر این، احداث راه بین مزارع، احداث سکوی تماشاگر ورزشگاه تختی گیوی و بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی و چند طرح و پروژه دیگر از دیگر برنامه‌های در حال اجرا در شهرستان است.

استاندار اردبیل ادامه داد: همه مسئولان باید با تمام توان با بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های موجود در استان برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

گفتنی است، نیکزاد اولویت اصلی استان را توجه به دو بخش کشاورزی و گردشگری دانست و اظهار داشت: در این زمینه کارگروه‌های توسعه کشاورزی در استان و شهرستان‌ها به صورت مستمر تشکیل شده و یک‌هزار و 320 میلیارد ریال اعتبار کشاورزی با نرخ سود هفت درصد در اختیار فعالان این بخش قرار می‌گیرد.

انتهای ‌پیام/62003/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول