اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

اجرای 13 پروژه روستایی توسط ورزش و جوانان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: 13 پروژه توسط اداره کل ورزش و جوانان در روستاهای استان زنجان اجرا می‏شود.

اجرای 13 پروژه روستایی توسط ورزش و جوانان زنجان

غلام‌رضا تختی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همه مصوبات دور نخست و سوم سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان در زمینه ورزش و جوانان در روستاها اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه در سفر نخست رئیس‌جمهور به استان زنجان احداث 17 مجموعه ورزشی در روستاهای استان تصویب شده است، خاطرنشان کرد: در سفر دوم وی به استان زنجان نیز مقرر شد 20 مجموعه ورزشی در روستاها احداث شود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه در دور سوم سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان احداث 20 مجموعه ورزشی در روستاهای استان زنجان تصویب شده است، اضافه کرد: مصوبات این دور سفر اجرایی شده است.

*سرانه ورزشی روباز روستایی 63 هزارم مترمربع است

وی با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی روباز روستایی در استان زنجان 63 هزارم مترمربع برای هر نفر است، تصریح کرد: سرانه ورزشی سر پوشیده روستایی نیز برای هر نفر 35 هزارم مترمربع است.

تختی با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی روباز در دست احداث روستایی نیز 24 هزارم مترمربع برای هر نفر اعلام شده است، ادامه داد: با احداث این فضاها سرانه فضای ورزشی نیز افزایش پیدا می‏کند.

*بیمه 12 هزار روستایی در اداره کل ورزش زنجان

وی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به موازات پروژه‏های عمرانی اقدامات جاری نیز انجام می‌دهد، یادآور شد: این اداره کل در زمینه ورزش‏های روستایی نیز برنامه‏های مختلفی داشته است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه در مجموع 12 هزار نفر به صورت بیمه شده و سازمان یافته توسط اداره کل ورزش و جوانان استان در روستاها وجود دارند، اظهار داشت: 100 داور و 50 مربی ورزشی نیز در روستاها فعالیت دارند.

وی اذعان داشت: در سال‌جاری اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان میزبان نخستین جشنواره بزرگ بازی‏های بومی و سنتی کشور در 12 رشته بوده است.

انتهای پیام/73006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول