اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه مطرح کرد

روند کند اجرای پروژه‌های آب کهگیلویه

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه پیمانکار پروژه «سد سرپری» ضعیف عمل می‌کند، گفت: انتظار می‌رود مسئولان در انتخاب پیمانکاران با وسواس بیشتری عمل کنند.

روند کند اجرای پروژه‌های آب کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ابراهیم جعفری شامگاه سه‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه سد سرپری اظهار داشت: سرعت گرفتن پروژه‌های آب منطقه‌ای در شهرستان کهگیلویه بسیار ضروری است.

این مسئول با اشاره به اینکه احداث سد یکی از عوامل مهم در جلوگیری از برداشت بی‌رویه آب‌های زیر‌زمینی است، تصریح کرد: احداث سد علاوه بر جلوگیری از تخریب زمین‌های زراعی باعث تقویت آب‌های زیرزمینی و رونق کشاورزی خواهد شد.

رئیس کمیته حفاظت منابع آب کهگیلویه از روند کند پروژه‌های شرکت منابع آب در شهرستان کهگیلویه گلایه کرد و ابراز داشت: تکمیل این پروژه‌ها برای شهرستان کهگیلویه حیاتی بوده و با بهره‌برداری از آنها کهگیلویه به یکی از قطب‌های مهم کشاورزی تبدیل می‌شود.

فرماندار کهگیلویه در ادامه ضعف پیمانکار سد سرپری را عامل کندی روند اجرای پروژه دانست و خواستار تصمیمات جدی در این زمینه شد.

رئیس شورای برنامه‌ریزی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی در هنگام واگذاری پروژه‌ها باید توان فنی، مالی و نیروی انسانی پیمانکاران را مورد بررسی قرار دهند، عنوان کرد: پروژه‌های نیمه تمام همچون سد سرپری برآیند همین مسئله است.

این مسئول با اشاره به اهمیت سد سرپری در رونق کشاورزی و گردشگری بخش غربی دهدشت گفت: امیدواریم که مسئولان آب منطقه‌ای نسبت به فعال‌سازی این طرح جدیت بیشتری به خرج دهند.

جعفری در ادامه اضافه کرد: با توجه به این‌که تخصیص آب شرب شهر دهدشت و سوق به وسیله سد کوثر از وزارت نیرو اخذ شده، انتظار می‌رود که مطالعات و عملیات اجرایی این طرح هرچه زودتر شروع شود.

وی با اشاره به مشکل کمبود آب شرب این دو شهر اضافه کرد: با تکمیل این پروژه کمبود آب شهرهای دهدشت و سوق برطرف می‌شود.

فرماندار شهرستان کهگیلویه اقدامات انجام شده در طول هشت سال گذشته در این شهرستان و توسط دولت را بی‌سابقه خواند و یادآور شد: نباید اجازه دهیم که با اهمال این دستاوردهای خوب و بی‌نظیر بر زمین بماند.

این مسئول خاطرنشان کرد: همه مدیران و مسئولان شهرستان در هر بخش و حوزه‌ای باید پیگیر مصوبات و طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام باشند و در این راه هیچ‌گونه عذری پذیرفتنی نیست.

رئیس شورای برنامه‌ریزی شهرستان کهگیلویه در پایان اذعان داشت: مردم از مسئولان توقع پیگیری امور را دارند و مدیری که نتواند از پس این‌گونه کارها برآید موجبات بدبینی مردم را فراهم نکند.

انتهای پیام/82008/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول