اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت کار مدیران باشد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیران باید تلاش کنند پروژه‌های نیمه‌تمام بیش از ۷۰درصد تا پایان امسال به اتمام برسد.

اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت کار مدیران باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان عباس نخعی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی در استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به کاهش اعتبارات در سال جاری مدیریت مالی و حسابداری از مهم‌ترین برنامه‌های مدیران باشد.

وی از مسئولان خواست از هزینه‌های اضافی در ادارات و دستگاه‌ها جلوگیری کرده و در مصرف آب، برق و سوخت صرفه‌جویی کنند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: مدیران باید از به کارگیری نیروهای جدید در زمینه مسائل عمرانی پرهیز کنند.

وی با اشاره به بحث نیم‌درصد درآمد شهرداری‌ها برای کتابخانه‌ها گفت:‌ تمامی شهرداری‌هایی که درآمد دارند باید این رقم را پرداخت کنند.

نخعی افزود: از تعداد 9 کارگروهی که در معاونت برنامه‌ریزی استان تشکیل شده، فقط سه کارگروه نتایج فعالیت‌های خود را ارسال کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در پایان سال جاری قرار داریم بیان کرد: هرچه به پایان سال نزدیک‌تر می‌شویم تقاضای مردم برای کالاهای اساسی بیشتر می‌شود که این می‌طلبد جلسات ستاد تنظیم بازار در تمامی شهرستان‌ها برگزار شده و نمایشگاه‌های بهاره نیز در زمان مناسب دایر شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: امسال باید بیشترین بهره‌وری و بازدهی را با همین اعتبارات کم در استان داشته باشیم.

وی از مسئولان خواست با توجه به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان، پیشنهادات خود را برای دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت و رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان آماده کنند.

انتهای پیام/75004/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول