اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان خبر داد

اجرای 23 پروژه در روستاهای استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان گفت: 23 پروژه طی سال‌جاری در روستاهای استان زنجان در دست اجراست.

اجرای 23 پروژه در روستاهای استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی آقاخانی ظهر امروز در جلسه ستاد عمران روستایی استان اظهار داشت: میانگین پیشرفت پروژه‌های روستایی اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان 96 درصد اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار مورد نظر برای اجرای پروژه‌های در دست اجرای اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان 48 میلیارد ریال بوده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 20 پروژه روستایی توسط این اداره کل به پایان رسیده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با بیان اینکه سه پروژه در روستاهای استان زنجان در دست اجراست، ادامه داد: این پروژه‌ها نیز تا پایان سال مالی جاری به پایان می‌رسد.

 

*اجرای 7 پروژه در شهرستان زنجان

وی با اشاره به اینکه هفت پروژه توسط اداره کل نوسازی مدارس استان در روستاهای شهرستان زنجان اجرا شده است، اضافه کرد: دو پروژه در شهرستان ابهر و پنج پروژه نیز در شهرستان خدابنده اجرا شده است.

آقاخانی با بیان اینکه دو پروژه توسط اداره کل نوسازی مدارس استان در شهرستان ماهنشان اجرا شده است، افزود: دو پروژه نیز در روستاهای شهرستان طارم به بهره‌برداری رسیده است.

* زیربنای پروژه‌های اداره نوسازی 10 هزار متر مربع است

وی با اشاره به اینکه مجموع زیربنای پروژه‌های عمرانی اداره کل نوسازی استان زنجان در روستاها 10 هزار و 68 متر مربع است، اذعان داشت: مقام‌سازی مدارس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با بیان اینکه پروژه‌های اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان شامل بهسازی، ایمن‌سازی و مقاوم‌‌سازی مدارس می‌شود، ادامه داد: حدود 30 درصد از اعتبار احداث این پروژه‌ها در روستاهای استان زنجان هزینه می‌شود.

در ادامه این جلسه بخشدار مرکزی شهرستان ایجرود از تعریف 29 پروژه عمرانی در روستاهای این منطقه خبر داد و افزود: تعداد پروژه‌های در دست اجرای این بخش، 41 مورد است.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول