اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کنگان خبر داد

اجرای همزمان 20 پروژه زیرساختی در کنگان

خبرگزاری فارس: شهردار کنگان از اجرای همزمان 20 پروژه زیرساختی و عمرانی در بندر کنگان خبر داد.

اجرای همزمان 20 پروژه زیرساختی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، عبدالله حسینی‌کنگانی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح آب‌نمای موزیکال پارک خلیج فارس کنگان اظهار داشت: بندر کنگان از بنادر مهم و تاثیرگذار است و در چند سال اخیر روند رو به رشدی داشته است.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های رفاهی برای مردم و بهبود مبلمان شهری از اولویت‌های شهرداری بندر کنگان در سال‌جاری است و با همکاری مسئولان شهرستان در این مسیر گام‌های بزرگی برداشته‌ایم.

حسینی‌کنگانی ادامه داد: همکاری مردم با شهرداری بسیار مناسب و مطلوب بوده و این امر موجبات موفقیت شهرداری در دسترسی به اهداف خود را فراهم کرده است.

شهردار بندر کنگان خاطرنشان کرد: ایجاد پروژه‌های ساحل‌سازی و زیباسازی سواحل بندر کنگان از مهم‌ترین طرح‌های در دست اجرا در کنگان است.

وی یادآور شد: ارتقای مبلمان شهری و توسعه خدمات نیز از جمله برنامه‌های این شهرداری در سال‌جاری است.

حسینی‌کنگانی با اشاره به پروژه آب‌نمای موزیکال پارک بزرگ خلیج فارس گفت: برای اجرای این پروژه یک‌هزار و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری هزینه شده است.

وی اضافه کرد: پارک خلیج فارس با زیبایی‌ها و امکانات خاص در حال حاضر یکی از زیباترین پارک‌های شهری شهرستان و استان است.

شهردار کنگان بیان کرد: در صورت تامین اعتبار و تکمیل فازهای دیگر این پارک به مساحت 20 هکتار یکی از بزرگترین پارک‌های تفریحی و گردشگری استان و جنوب کشور خواهد بود.

حسینی‌کنگانی از اجرای همزمان 20 پروژه زیرساختی در کنگان خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر 20 پروژه عمرانی در بندر کنگان در دست اجراست و بدون تردید اجرای این پروژه‌ها می‌تواند نقش بسیار مهمی در توسعه شهری کنگان داشته باشد.

شهردار کنگان یادآور شد: احداث دیوار حفاظتی رودخانه فصلی حسین‌آباد، گوده، ضلع غربی بیمارستان، نیروگاه برق و خور عبدالسلام، جنب بازارچه، دره علیان و احداث ضلع غربی بلوار گلزار به بلوار ساحلی از اقدامات در حال اجرا در بندر کنگان است.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول