اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

پرهیز از دو دستگی‌ها نیاز امروز کشور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: از ضروری‌ترین نیازهای کشور در مقطع کنونی دوری از هرگونه تفرقه و دو دستگی است چرا که دشمنان امید بسته‌اند تا از این راه در جامعه اسلامی به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند.

پرهیز از دو دستگی‌ها نیاز امروز کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: استکبار جهانی با خواب‌های آشفته در آستانه انتخابات ایران سعی می‌کند به هر نحوه ممکن آتش تفرقه و دو دستگی را در ایران اسلامی بلند کند که عده‌ای نباید در داخل به این هجمه‌ها دامن زده و با سخنان دشمن شادکن آنها را امیدوار به رسیدن به مقاصد پلیدشان بکنند.

وی تصریح کرد: هر وحدتی که جز حول ولایت و اطاعت از فرمان رهبری باشد وحدت صوری است چرا که امروز شاهد آن هستیم برخی‌ها با وحدت گفتن گوش فلک را کر کردند در حالی که هیچ حرکتی در مسیر همدلی، وحدت و وفاق بیشتر انجام نمی‌دهند.

قیاسی مجلس و دولت را به همدلی و همراهی بیشتر در ناکام گذاشتن جبهه استکبار فرا خواند و خاطر نشان کرد: در طول تاریخ حیله‌های استکبار همیشه به ضرر آنها تمام شده و آنها جز باد و بیهودگی از این ترفند چیز دیگری را درو نکردند.

این مسئول در ادامه سخنان خود با تاکید بر حفظ وحدت در جهان اسلام به ویژه دوری از اختلاف بین شیعه و سنی اضافه کرد: دشمنان این نظام با مجهز کردن گروه‌ها و دسته‌هایی همچون وهابیت سعی می‌کنند بزرگ‌ترین ضربه را به نظام اسلامی وارد کنند در حالی که آنها از خروش ملت‌های آزادیخواه و مسلمان در غفلت هستند چرا که حرکت واحد امت اسلامی می‌تواند برای همیشه نظام کفر و استکبار را به نابودی و شکست واقعی سوق دهد.

وی به فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب نیز اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌های دهه فجر باید ابعاد توسعه نظام جمهوری اسلامی ایران را به خوبی به نمایش بگذارد و در حقیقت توطئه دشمن را در ارتباط با تحریم‌ها بیش از گذشته تبیین کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه بیله‌سوار ایام دهه فجر را ایام پاسداشت دستاوردهای عظیم جمهوری اسلامی ایران در 34 سال گذشته و عنصر اقتدار بخش توصیف کرد و متذکر شد: اقتداری که ملت ایران امروز صاحب آن هستند اقتدار برآمده از قدرت مردم و تبعیت از ولایت است.

قیاسی اذعان داشت: در کنار افتتاح پروژه‌ها در این ایام باید صاحبان تریبون به تبیین این دستاوردها اقدام کنند و بیش از گذشته بکوشند تا جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف با عزت و صلابت مسیر نورانی خود را ادامه دهد.

انتهای پیام/62001/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول